/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Go`Pinse
Fra : nomore
Vist : 615 gange
11 point
Dato : 25-05-12 18:52

Ordet frit__tak

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 21 point
Dato : 25-05-12 19:00
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-05-12 20:54

Med blodet silende ned af armene,efter lugning i ligusteren,agter jeg at indstille befamlingen efter bl.a. dræbersnegle,til efter pinsen. (Heldigvis få....de bliver skildt ad i mindst to dele,med en go`gammeldaws stemmejern).

M. Nordthy 7700 ...................................... med + 22 i skyggen kl. 20.45.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-05-12 21:09

sidder og stener- efter stor fødselsdagsfest- på en torsdag - op og afsted på arbejde fredag, hjem efter en lang arbejdsdag og der stod en flot buket blomster til mig
bare lige fra nogle, som jeg gennem mit arbejde havde ordnet en lille sag for- se det er da bare dejli' .

nu 3 fridage. Haven trænger til pleje. Men det gør jeg så sandelig også- så benene op- og ind og se fjernsyn

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-05-12 21:15

Citat
http://www.youtube.com/watch?v=05Ilo4Bb6q4

Må lige installere en Flash player
Citat
Mosebaek ........

Fik en finger i klemme da jeg skiftede dæk__
og den ville ikke ud igen - fingeren altså__ men hvem klager.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-12 22:39

God pinse til alle herfra. vi er ved at være færdig med såning af korn, jeg kan ikke huske så langt tilbage at vi har sået så sent, men vejret drillede altså med alt for meget vand da vi ikke havde noget at bruge det til, og så alligevel - de ny plantede træer og ligusterhæk som skal afløse de gamle elme træer, havde godt af masser af vand så jord og rødder kan komme i kontakt, her til middag blev træerne vandet så selv om der kom meget vand for 2 uger siden, så er jorden tør nu.
Måske får jeg tid til få sat kartofterne i haven nu der er 4 fridage, ellers må jeg om ikke så længe grave de nye kartofler op af de papkasser som kartoflerne egentlig bare skulle spire i

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-05-12 23:41

http://dansbandsdax.se/

Godnat,og god pinse.

M.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-05-12 01:52

ihhhh.... lang tid siden men RIGTIG god Pinse til jer alle (gamle som nye)

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-05-12 21:59

Så trækker man ind fra haven for at set lidt TV- melodi grand prix og sport

hvad tænker de på- nu er jeg nød til at sappe over til de der reklamekanaler, hvor filmen tager en hel "krig" inden den er færdig- men bare filmen er god så pauser jeg lidt- så kan jeg spole henover reklamerne når de kommer.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 30-05-12 00:41

Tak for svaret katekismus.