/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hit eller shit?
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 729 gange
300 point
Dato : 25-05-12 06:34

Kan det virklig passe?, at danskerne ikke gider læse skønlitteratur, når nu muligheden er der og ligger lige til højrebenet?
http://www.bibliotekspenge.dk/forfatter/Bent_Ballegaard_Knudsen

SHV, skyder KUN seksendere og gamle bukke

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 300 point
Dato : 25-05-12 08:00

Jo da, det vil de da gerne, læse en god bog.

Ganske kort, det er derfor at Ballesperderen ikke tjener mere på sit forfatterskravl A/S, de var vist ca 2 1/2 MAND OM AT GØRER VÆRKET))).

En anden god ting er, at hvis udgydelserne skal genoptrykkes, kan de gøre det hos Løsnings glade KFUM´r som kartoffeltryk, det kan de vel overkomme i et oplag på 12.

Du har helt ret i, at den ligger lige til højrebenet. Ham der har rekorden har vist fået losset " Luskeren" ud på 33 meter, men han kendte også Ballehylleren personligt, og var blevet snydt i en hundehandel.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-05-12 13:36

Folk vil hellere end gerne læse kvalitets-stof - men det klamphug som Bendt B.Knudsen leverer i form af en såkaldt bog, er dog det værste - nøjagtigt ligesom hans såkaldte hjemmeside med så mange stave- og gramatiske fejl så man tror det er løgn !!!
Det er muligt at han har nogle gode ideer(?), men når han serverer dem, bliver det noget helt andet end intentionen var, p.g.a. de evindelige fejl
Jeg har ikke set nogle fejlfrie tekster fra ham inu - mon han overhovedet er i stand til at tænke og udtrykke brugbare tanker ???

ØV4
Multi-X³

Jeg hørte forøvrigt i formiddag, at han har travlt med at male havenisser, såkaldte gnomer, til sin forhave, som er plastret til med disse rædsler

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 26-05-12 18:33

OBS OBS OBS der er en ny bog på vej og der vil komme ting og sandheder frem, som får betydning for nær og fjern, jeg har også hørt der er et nyt jagtleksikon på vej, som omhandler ny viden så som, golling=goldning af hundyr, både med fjer og hår, blegning af en til flere tænder ny viden om træning af jagthunde fra en trehjulet knallert med mere, forsvarlig jagt i hegninger, spændende bliver det, jeg kan næsten ikke vente

Shv, skyder stadig kun gamle bukke

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-05-12 19:48

Ja, det ville være en overdrivelse af rang, at kalde Bajut-Frands for Ernest Hemingway.
Nu ved alle jo, at Bajut-Frands fantasi fejler bestemt ikke noget. Næ, Bajut-Frans fantasi er skam overordentlig veludrustet.....nok også det eneste der er veludrustet på Bajutten.

Bajut-Frands fantasi er så veludviklet, at DJ-debatten måtte slette et af hans fantasifulde indlæg, da flere læsere fik højt hår af at læse Bajuttens sprogbrug, samt ordsammensætninger.

Jo indrømmet, jeg ser også frem til Balledrengens nye knaldroman. Af omveje har jeg fået fortalt, at den skal hedde: "Folk og fæ og fotograf Hæ på tur under halmen". Romanen skal dels omhandle hvorledes man træner jagthunde op med fjernstyrede legetøjskampvogne og ditto flyvere, og dels en fotoserie på 50000000000000000000000000000000000000 billeder af samme motiv, som efter sigende skulle være en "rovfugl", som snupper et levende råvildtkid.

Endvidere skulle bogen efter sigende, omhandle hans tid som storvildtjæger på bundne muflongeder, samt om hans tid som fotomodel på Safaris Jensen hjemmeside.

Nøøøøj, det bliver spændende læsning.

Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-05-12 20:30

Der tales undertiden om en eksisterende kulturkrise herhjemme; men med de foregående indlægs enormt høje kunstneriske niveau in mende, kan enhver tale om kulturkrise forstumme. Smukt!!!!

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-05-12 22:06
Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-05-12 22:14

De der hundefolk er squ en smule indbildske, men ligefrem at prale af deres egen race er da lige i overkanten. I filmen om den første jagthund spiller de firbenede trods alt en større rolle end de tobenede.
Derudover ser det besynderligt ud, at Bajut-Bent øjensynligt ikke mere deltager i debatten. Besynderligt - men positivt.

Sakset fra DMK-debatten, og indlægget er ikke skrevet af Bajut-Bent.

Citat: " Min hund, Luna, og jeg har hjulpet lidt til i forbindelse med den nye film "Min første jagthund" fra Jægernes Magasin.

Foreløbig er traileren klar, men hele filmen er i øjeblikket ved at blive redigeret, og er snart tilgængelig gratis på Jægernes Magasin.

Personlig synes jeg det er kanon reklame for vores fantatiske race!

Se traileren her: http://jaegernesmagasin.dk/artikler/trailer-jagtfilmen-forste-jagthund". Citat slut.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-05-12 23:13

Føj for den lede et syn. Stiller Bent op til menighedsrådsvalget? Uhyggeligt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-05-12 23:17

OK! Hvordan Fanden lavede du den?? Imponerende.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-05-12 06:23

Så fik jeg skudt min guldbuk kan i hygge jer

SHV, nu med endnu et medalje trofæ uden for hegn

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-05-12 06:23

Tak for svaret betterwisser.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-05-12 10:12

Tak for tilliden)), desværre må jeg rette en af oplysningerne som er belagt med en fejl. Det var ikke 33 meter "Luskeren" blev losset ud på, det var op i luften altså lodret op.

Grunden var, at en af Ballegårds mutant Rødben, lavede en overflyvning med en velvoksen kraftigt bygget marskvædder på 22 år i sine kløér over mandens bopæl.
Han var godt nok igang med, at tænde op i grillen med "luskeriet, men valgte at bruge værket som våben, da den alligevel var så dårligt indbundet, at han ikke kunne komme til at åbne lommebogen, for snask og pibesovs og andre ubestemmelige ting, værket var vist prøvelæst sammen med en Bajutven og Ballesprederen, formodede den meget lidt glade indehaver af værket, han havde fået fra den fra et loppemarked, hvor den var smidt ind i en brugt brændeovn.

Inden for lyrik verden bliver der arbejdet på et nyt parløb imellem Leth og Ballegaard, da de har samme alder og jagtinstinkter, når det gælder det modsatte køn.
Der vil udkomme samlorte værker fra dem og deres hjælpere, som vil have titler af:

"Jeg en liderlig nøgen jægersmand, der vil flytte ned til mit Lem"

"Jeg er en ærlig liderlig Rødbens avler som vil "Golle" klinkeæggene, inden de bliver født".

"Jeg er en ærlig liderlig bukkejægere, som kun skyder bukke på + 9 år, mens de jager rundt med dem på 8 år".

"Jeg er en uærlig liderlig løgnhals, som sviner alt og intet, hvis jeg ikke kan finde andet og det kan jeg ikke".

Værkerne bliver udgivet af Gylledals Forlag med et 1. oplæg på 82.

Mvh
BW

Ps. og nej vædderen overlevede ikke, da den så den velkendte bog, på vej op imod sig som et Stinger Missil, den havde ædt flere af dem, når Ballesprederen havde glemt dem i indhegningen, valgte den et frit faldt ned i en utømt gyllebeholder, dette var bedre end de utallige forbiskud, fra en småfuld murmelvasser idiot, som dens lidelsfæller altid var udsat for omkring hans fremlejede jagter.

Samtlige børne Zoo`s har hængt billeder op af BajutBent, han skal igennem en metaledetektor inden han får adgang, de har mistet flere dværgeder, hvor han har lusket rundt med et fjoget grin.

Et af de mest velbetalte job, er korrektur læser for Ballesprederen, heraf kommer udtrykket " en fem års plan", den skal nok snart laves om til, " IC4 tog til tiden" viva Italy )))