/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Øh, bare et grin at dele..
Fra : nomore
Vist : 474 gange
11 point
Dato : 23-05-12 23:39

Gamle kendinger fra TV

Og hvorfor den ikke ligger under JAGT?

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 21 point
Dato : 24-05-12 00:12

Det var kattens ! Jow, så absolut en sjov video - altså, hvis man kan lide katte.

Men én ting jeg ikke forstår - og det er, hvorfor vil du ha' videoen under jagt ? Var det en...æh hæm, misforståelse fra den side ?
Der jo, som bekendt, en ganske udmærket...øh..kat'gori der hedder katte - og omhandler netop alt om katte. I den kat'gori er der endda folk fra Kattegat, som skriver ind.

Yes, nomore fra mig i denne omgang.

G´nat til alle.

Tommy.
Gammel vin på ny flaske.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-05-12 12:28

Selv en bjørn flygter

Nok klogt at gøre det når katten er i det humør

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-05-12 14:02

Nååååeeeee no more, der var skutte mange som ville dele grinet med dig.
Du går vel stadig smågrinende rundt ?

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 13-07-12 21:19

Selv en bjørn flygter

Nok klogt at gøre det når katten er i det humør

--------------------------------------------------------------------------------
Accepter Blacklist

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-05-12 14:02

--------------------------------------------------------------------------------
Nååååeeeee no more, der var skutte mange som ville dele grinet med dig.
Du går vel stadig smågrinende rundt ?

Tja: ellers er jeg vel banen en anden dag