/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fjerne tastelyd på samsung wave 8500
Fra : maxikurt
Vist : 1096 gange
100 point
Dato : 23-05-12 16:36

Hej er der en der kan fortælle mig hvordan jeg får fjernet lyden fra tastertur når jeg skriver sms ved godt jeg bare kan skrue ned for lyden men så glemmer man til at skrue op igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-05-12 17:38

Jeg har ikke den model, men når jeg læser i manualen, står der noget om en hjælpefunktion, det må være den du skal have fundet

Citat
Visning af hjælpeoplysninger
Lær at få adgang til nyttige oplysninger om din telefons vigtigste
funktioner.
1 I inaktiv tilstand: Åbn widget-værktøjslinjen, og vælg
(hvis det er nødvendigt).
2 Vælg din hjælpe-widget fra den inaktive skærm.
3 Drej telefonen mod uret for liggende format.
4 Vælg et emne i hjælpefunktionen for at få mere at vide om et
program eller en funktion.
5 Rul til venstre eller højre for at få yderligere oplysninger.
Vælg for at skifte til det foregående niveau.

Her på side 29 http://files.customersaas.com/files/Manual/Samsung_S8500_Wave_Brugervejledningen.pdf

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 100 point
Dato : 23-05-12 22:00

Jeg tror, du skal kigge på side 24 i den brugervejledning, som Nordsted1 har linket til:

Citat
Tilpasning af lydstyrken for tastetoner
1 I inaktivtilstand:Tryk lydstyrke tasten op eller ned.
2 Justér tastetonernes lydstyrke ved at trykke på lydstyrketasten eller trække i skyderen.

Godkendelse af svar
Fra : maxikurt

Dato : 23-05-12 22:29

Tak for svaret pifo.
havede haft ændret på den måde men det virkede ikke da jeg gjorde første gang