/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Eksportere kontaktpersoner fra Outlook.
Fra : spimmer
Vist : 719 gange
200 point
Dato : 22-05-12 16:39

Hej.
Jeg er for sent blevet klar over, at min udgave af Outlook 2010 var en prøveudgave!
Jeg har nu i flere dage prøvet at finde ud af hvordan jeg eksporterer mine kontakter til min Gmail konto.
Men det er ikke lykkedes. Hvor skal jeg lede?
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 22-05-12 16:50

Du skiver ikke hvor du har din Gmail konto.

Hvis det er webmail udgaven, kan du kopier mailadrsser via en mail.

Hvilket program anvender du til mail på din pc?

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 22-05-12 16:54

Som jeg skriver i mit spørgsmål er mit mailprogram OUTLOOK 2010!
Og så vidt jeg ved er Gmail kun et webmail!
spimmer.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 22-05-12 17:02

Eneste sted jeg har set import af kontaktpersoner er under indstillinger i gmail

Det er ikke sikkert det virker, men du kan prøve...

Log ind på din Gmail konto.
Øverst til højre kan du klikke på tandhjul og vælge indstillinger.
Herefter vælger du fane konti og import.
Herefter bliver du spurgt om mailadresse og password.

Havd der kommer efter ved jeg ikke og om det virker ved jeg heller ikke, men det er den eneste mulighed jeg kan se.

Mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : frostys

Modtaget 200 point
Dato : 23-05-12 10:35

Hej

Prøv at åbne kontakter i outlook, vælg exporter, vælg kommabaserede, gem dem et sted så du ved hvor de er

Åben så gmail åben kontakter, importer, vælg kommabaserede, så skulle de gerne komme med over.

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 15-06-12 11:09

Tak for svaret frostys.