/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Nedtagning af Scanheat duo multi split
Fra : Hemmje
Vist : 442 gange
100 point
Dato : 20-05-12 19:04

Jeg har sådan en monteret og vil godt have det nedtaget grundet flytning.. Kan jeg selv tømme rør og indedelen ved at lukke det ene rør og lade den køre eller er her nogle der kan give mig svar på hvordan den kan tømmes på den rigtige måde så den ikke skal fyldes op igen, og ja der er så meget man ikke må men vil bare gerne have den nedtaget uden at skulle give flere tusinde for det, hvis det kan lade sig gøre..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-05-12 19:16

Hvis du er kølemontør må du gerne. Men ligefrem at bruge penge på at flytte noget du ikke må genopstætte er jo grusomt spild. Den må ikke genopsættes igen. Den er ikke godkendt. Ligeledes er det forbudt at montere som ikke-kølemontør. Og har du selv monteret den (uden brug af vakuum, men skyllet som angivet i de noget nær kriminelle anvisninger der normalt følger kinesiske anlæg, er den at betragte som værdiløs).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-05-12 19:39

Undskyld, nærlæste lige og så du var rystende ligeglad med love og forordninger. Fair nok. Men jeg vil ikke deltage i ulovligheder, så beklager......

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-05-12 19:45

...iøvrigt siger din statistik at du ikke skal have hjælp!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-05-12 21:05

Nu skriver Hemmje jo ikke noget om, at han vil genopsætte - kun at han vil nedtage

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-05-12 21:15

Det må man heller ikke Pifo.....

Kommentar
Fra : Hemmje

Dato : 20-05-12 21:16

Til 3773.

Jeg ønsker ikke dumme bemærkninger.. Og hvad er det for noget pjat med den ikke er godkendt?, gu fanden er den godkendt og sat op af proff.. så tænk før du taler! Og jaden skal kun tages ned og sælges. Min profil er meget gammel og fra da jeg var UNG og har intet med hvad jeg fremspørger om nu.

Kommentar
Fra : Hemmje

Dato : 20-05-12 21:18

Mine bedømmelser 10år gamle. Så godmorgen Bot 3773

Kommentar
Fra : Hemmje

Dato : 20-05-12 21:30

Nå...

Håber her er en seriøs person der kan hjælpe og ikke er som 3773 som spammer ens tråd!

Annuller spørgsmålet
Fra : Hemmje

Dato : 21-05-12 00:05

INGEN SERIØSE SVAR