/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hvad betyder total toe?? og hvorfor
Fra : 190e
Vist : 1070 gange
40 point
Dato : 20-05-12 12:39

hvad betyder total toe?? og hvorfor hedder det sådan???

190e

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 50 point
Dato : 20-05-12 12:48

Definition: Den kombinerede tå læsning af et par hjul på en given aksel. Total tå er forskellen mellem den forreste og bageste kanter af begge dæk forhold til hinanden. Det kan angives i tommer, millimeter eller grader.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 20-05-12 12:52

Så kan man jo så stille et modspørgsmål. Hvorfor afslutter du ikke dine spørgsmål når de er besvaret?

Godkendelse af svar
Fra : 190e

Dato : 20-05-12 12:57

Tak for svaret webm.

190e.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 20-05-12 13:39

Jo, så møj velbekomme...

Som 54 år pensionist skulle man jo nok have tid til at gøre sine spørgsmål færdig!

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 20-05-12 13:42

Var svaret fra webm nok for dig?
For det undrer mig, at en dansk oversættelse, af første hit på en Google søgning, giver dig et fyldestgørende svar!!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 20-05-12 16:08

Citat
Var svaret fra webm nok for dig?
For det undrer mig, at en dansk oversættelse, af første hit på en Google søgning, giver dig et fyldestgørende svar!!

Som jeg plejer at sige: Google er din ven! det kræver ikke så meget at finde et svar på ting og sager i dag.
Bare man gider bruge et par minutter på Google, så er den der i mange tilfælde.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 20-05-12 16:16

Jeg mener bare, at har man ingen forstand på biler, er dit svar nærmest intetsigende.
Jeg var faktisk i gang med en forklaring, der var lidt mere grundig, men når der bare bliver slynget et Google copy/paste ud som gyldig svar, gider jeg ikke fortsætte!!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 20-05-12 16:19

Citat
gider jeg ikke fortsætte!!

SÅ LA' DA VÆR!