/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
mug på parasol
Fra : tcolsen
Vist : 2324 gange
20 point
Dato : 29-05-03 21:43

Hej
Jeg har nogle pletter på mine parasoller , jeg regner med det er mug
Hvordan fjerner man dem , det er ikke nok bare at vaske dem!!
tommy

Kommentar
Fra : summer

Dato : 29-05-03 22:01

Brug oxalsyre, som du kan købe i bl.a. Matas, apotekerne og mange andre steder. Ligeledes er Rodalon fortrinligt. Dette kan købes også i ethvert supermarked,

mvh
summer

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 29-05-03 23:32

Jeg ved ikke om det virker på mug, men kærnemælk fjerner jordslåede pletter.

Stormfeldt

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 30-05-03 00:15

RODALON virker! Men lad det virke i 10 minutter før du begynder skrubbe muggen væk, det kan godt være det skal gentages et par gange før det er helt væk, men det virker.
Held og lykke.

Kommentar
Fra : tcolsen

Dato : 30-05-03 16:01

jeg tror jeg bruger rodalon og lukker spørgsmålet
tak for de hurtige svar!!!
Summer vinder
tcolsen