/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Indstille AVG anti-virus free 2012
Fra : xyfuz
Vist : 970 gange
20 point
Dato : 19-05-12 11:48

Skal til at installere AVG anti-virus free 2012 hos min far. Kender ikke selv programmet.
Kan en kvik kandu'er fortælle om, hvorledes indstillingerne skal være.
- Skal man pille ved noget, så den opdaterer automatisk? Og andre ting?

Ja, hvordan griber man det an, for at få det bedste resultat med AVG

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-05-12 12:07

Bare indstaller og lad det være...
Du skal muligvis ændre på scannindstillingerne, så den ikke scanner
den ikke scanner ved opstart og nedlukning

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-05-12 12:08

Accepteret svar
Fra : gwh

Modtaget 20 point
Dato : 19-05-12 13:14

Ja , det er rigtigt hvad nomore skriver, du skal bare installerer den, så virker den fint. Jeg har i et år nu kun kørt med AVG og lige for et par dage siden fik jeg foræret en købe Norton, så jeg afinstallere AVG og installerede er Norton, kørte en HEL scanning af pc. det tog en hel nat og super glad kunne jeg konstaterer at AVG havde gjort det rigtigt rigtigt godt, der var ikke en ENESTE uregelmæssighed på min pc.
Ang. Skanninger med AVG, så bestemme du selv hvornår du vil have den skal scanne, ved at trykke på "Scanning"
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 19-05-12 16:04

Jeg er bare noget træt af altid at skulde finde den gratis udgave, blandt alle mulige skannere og bjælker til dit og dat så man til sidst skal helt ned i bordhøjde for at se et par linier.
Derfor er jeg gået over til at bruge virus scanner windows essentieal, og så den firewall der er indbygget i windows 7. Men husk nu at afinstallere andre virus pakker først.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 19-05-12 16:06

se med det samme har google set AVG reklamen på her på siden, men det er ganske gratis. Ja Ja men kun i 30dages trail. DET ER FOR MEGET: Men det er jo en anden diskution.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-05-12 23:24

Ud-deler gerne licenser???
PM.....

Godkendelse af svar
Fra : xyfuz

Dato : 20-05-12 09:54

Tak for svaret gwh.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 20-05-12 19:49

Velbekomme og tak i bliver helt sikkert glad for AVG.
Mvh. gwh