/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af Ericsson T65
Fra : maxses
Vist : 290 gange
200 point
Dato : 27-11-01 07:43

Er her nogen som kan unlocke en T65'er? eller nogen som kan fortælle mig hvordan jeg selv kan gøre det?

Mvh Max

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 27-11-01 09:03
Kommentar
Fra : maxses

Dato : 27-11-01 09:09

nej...dur ikke...på de sider står der ikke noget om T65!.....

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-11-01 10:48

Hej Max
nej...dur ikke...på de sider står der ikke noget om T65!.....
På dette link som parkenss henviser til http://www.gsmunlock.dk/
Står der faktisk oppe til venstre at vedkommende unlocker Ericsson så det må vel dreje sig om alle Ericsson
og prisen på 67.50 må siges at være meget billig
MVH Brian

Kommentar
Fra : maxses

Dato : 27-11-01 10:52

god point, men hvis du går ind under FAQ'en kan du trykke på et link hvor man kommer til en side hvor der står hvilke telefoner han unlocker...

Mvh Max

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-11-01 11:12

ok Max
Det kan jeg da godt se nu når du siger det
kan du ikke prøve at sende vedkommende en email og spørge om din t65
vedkommende beskriver jo en masse Ericsson modeller godt nok ikke din version,der er vel ikke det helt store forskel på telefonerne-så der kan vel aldrig ske noget ved at spørge
MVH Brian

Kommentar
Fra : maxses

Dato : 27-11-01 11:20

Jov det er da en idé:)

Jeg vil bare helst ikke have at det bliver en ´test´ :) jeg har hørt at de første modeller de prøver på nogle gange kikser...og det er jo ikke så fedt:)

Mvh Max

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-11-01 11:33

Hej igen
Du må jo i din email skrive om han har prøvet at unlocke din model før
og om der hører nogen form for garanti med
Der kan jo aldrig ske noget ved at spørge først inden man siger ja til at unlocke den
Telefonen skal jo også gerne virke bagefter-ellers kan det hurtig gå hen og blive en dyr forretning
Men prøv at skriv den email så kan du jo altid lige vende tilbage hertil og give en melding
MVH og held og lykke Brian

Kommentar
Fra : maxses

Dato : 27-11-01 11:35

takker, men jeg kan med det samme sige at han giver ingen garanti:(

Kommentar
Fra : maxses

Dato : 27-11-01 12:05

Ja det var da et godt sted, de har da sat et billede på af T65'eren:)

jeg prøver:)

Mvh Max

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-11-01 12:14

Hej igen
Ja jeg tror det er et godt sted siden de yder den garati
Så er du også sikker på at du ikke får en telefon hjem der ikke dur
så heller give lidt mere og så få nogle til det,der har forstand på det
og 150kr er da også billig
Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 28-11-01 18:22

Hej briani
Tak for din Support

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : maxses

Dato : 03-12-01 13:50

Tak for svaret brian...men jeg venter lidt endnu...jeg har afvist dit svar for at gøre plads for nye mulige svar...men hvis der ikke kommer det...er prisen DIN!!!!

Mvh Max

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-12-01 13:54

OK maxses fair nok
har du haft kontakt med http://www.unlockzonen.dk/default.asp?menu=forside&valg=forside
som jeg henviste til?
MVH Brian

Kommentar
Fra : maxses

Dato : 03-12-01 13:57

Jeps...de kan ikke unlocke den endnu...
Menjeg håber snart at der sker noget:)

hvis det interesserer andre spurgte jeg også om Alcatel OT311 og OT511...disse kunne heller ikke unlockes endnu :(

Kommentar
Fra : tobiastoft

Dato : 18-05-02 09:48

Hej... nu er der gået et stykke siden sidst der skete noget i denne tråd.
Jeg ville bare høre om du/I har fundet et sted man kan få sin T65'er unlocked?

/Toft

Kommentar
Fra : hihi

Dato : 03-06-02 18:54

kan man ik, få den gratis unlockt ??
gider ik og give penge for det !!

m.v.h HIHI

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-07-02 18:53

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?