/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
OE6:tegnet > automatisk ved svar?
Fra : jkrjk2
Vist : 314 gange
50 point
Dato : 29-05-03 20:38

Når jeg svarer på mails kan jeg ikke vælge hvordan afsenderens tekst vises.
For det meste vises afsenderens foregående tekst med et > foran hver linie.
Nogle gange kommer der ingenting og det irriterer mig. Hvor kan jeg indstille OE, så > vises hver gang?.

Jeannie

Accepteret svar
Fra : frostys

Modtaget 50 point
Dato : 30-05-03 16:59

hej jkrjk2

Tror ikke du selv kan vælge, men det er når meddelse er videresendt, > forekommer.

frostys say have a nice day

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 30-05-03 23:52

Jeg har netop fået hjælp på newsnet:

Jeannie Kristensen [4700] skrev:

> Nogle gange kommer der ingenting og det irriterer mig. Hvor kan jeg
> indstille OE, så > vises hver gang?.

Hvis afsenderen har kodet sine mails med Quoted Printable hvilket er
standardinstillingen i OE, så kan din OE ikke finde ud af at indsætte
det tegn ved svar. En løsning på det problem er at installere
Quotefixet for så kan du. Jeg tror personligt ikke du vil fortryde at
du har installeret Quotefixet når du først har vænnet dig til det.

<http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/>

Det kan også komme til at snakke dansk:
<http://www.default.slavenet.org/oe-qf-lang/>

PS. Jeg kan anbefale dig at få opsat OE tegnsætsmæssigt korrekt inden
du installerer Quotefixet. Læs evt. følgende indlæg:
<news:Xns938388BBBA089.thomas@madsen.tdcadsl.dk>

--
Med venlig hilsen
Madsen.
-------------------------------------------------------------------------

Jeg kan kun sige at det VIRKER - prøv det.

Hilsen Jeannie

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 30-05-03 23:54

Hej frostys.
Dit svar er ikke korrekt, men jeg har fået hjælp andet steds, så jeg lukke spørgsmålet.
Hilsen Jeannie