/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
android mobil antivirus ?
Fra : return
Vist : 605 gange
40 point
Dato : 17-05-12 15:41

hej

nogen der ved m man skal ha et antivirus til en android mobil hvis ja hvad for et skal man så bruge det er til en samsung

nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 17-05-12 16:01

Søg efter antivirus på "Google Play Butik" (det der førhen hed "Marked") og vælg AVG der tit bliver anbefalet i bladet "Komputer for Alle"

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 40 point
Dato : 17-05-12 17:30

Flere online fora anbefaler Norton Antivirus & Security som den bedste, den er gratis og tager næsten ingen kræfter fra telefonen, hent altid dine apps fra Google play butikken og ikke fra usikre sider, din egen omgang med sikkerhed er nemlig mere værd end et antivirus program, Google er nemlig begyndt med at sortere usikre apps fra men selvfølgelig kan du finde helt nye skadelige apps som ikke er blevet smidt ud endnu, så tænk dig om inden du installerer et eller andet smart på din smart phone
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.symantec.mobilesecurity&hl=en

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-12 17:39

Selv har jeg ikke nogen antivirus på min telefon og heller ingen skadelige apps (tror jeg) det er op til dig selv og din omgang med sikkerhed om du vil have et antivirus program, den viste app fra Norton har den fordel at du kan fjernlåse din telefon hvis den bliver væk og hvis du opgraderer og betaler for programmet kan du også slette alle oplysninger på telefonen hvis den er blevet væk eller stjålet, du kan også med det opgraderede program bruge Phone Locator til at finde ud af hvor din telefon er og du kan også låse telefonen så den ikke kan bruges med et andet SIM kort

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 27-05-12 06:55

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-05-12 22:51

Tak og god pinse