/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC Indrecible S & BlueTooth
Fra : Smukke_Ole
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 17-05-12 11:44

Pludselig tav mit BlueTooth headset af. Da jeg kom hjem, satte jeg det oplaqdning, og så fungerede det igen, meeen nu kan jeg ikke undgå at BlueTooth på telefonen starter, hver gang jeg tænder den.
Jeg kan slå det fra, lægge telefonen fra mig, og når jeg så åbner den igen, f.eks ved et opkald, så er BlueTooth slået til igen, uden at jeg har gjort det. Jeg vil gerne selv kunne bestemme når den skal være tændt, f. eks. når jeg er ude og køre i bilen, men den bruger jo strøm, så hvordan undgår jeg at BlueTooth starter selv ?

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 17-05-12 11:48

Jeg har yderligere installeret en APP med strømbesparelse, hvor jeg angiver at BlueTooth skal deaktiveres, når der ikke er forbindelse.

Smukke_Ole

Annuller spørgsmålet
Fra : Smukke_Ole

Dato : 23-05-12 09:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
og desuden viste det sig, at der var noget i vejen med telefonen.