/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlkode 3800
Fra : thoustrup
Vist : 791 gange
100 point
Dato : 16-05-12 22:24

Jeg har det pc problem at nå jeg åbner mit slægtsforskning program, Legacy så kommer der en fejlmelding frem der har nummer 3800 når jeg klikker på en person, hvor der står: Run-time erro ’3800’: ’IDER’ er ikke et indeks i denne tabel..
På internettet kan jeg se af fejl 3800 betyder Jet Service Pack.
Det har jeg så forsøgt at lede efter, men jeg kan ikke finde det til Windows 7.
Hvordan løser jeg det problem?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 16-05-12 22:58

JA, men listen beskriver ikke code 3800

http://www.legacyfamilytree.com/Help.asp#SolutionsByNumber

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 16-05-12 23:42

Desværre kan jeg ikke bruge den side, den fortæller noget som jeg ikke kan forstå.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 16-05-12 23:48

Jeg er ganske enig

Da code 3800 ikke er beskrevet, kan det være du skal kontakte dem der har lavet programmet og se om de kan hjælpe.

Fejlkoden må jeg være beskrevet i programmet, når den kan returners som værdi, derfor må nogen jo vide, noget om hvorfor den fremkommer.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-05-12 00:21

Jeg ved ikke med jer, men når jeg går ind på http://www.legacyfamilytree.com/Help.asp#SolutionsByNumber og scroller lidt ned så er der et link der hedder Error 3800, klikker man på den kommer man ind på denne her side http://www.legacyfamilytree.com/helpJetServPk.asp som er en komplet guide til at løse dit problem.

Prøv guiden og vend tilbage uanset om det virker eller ej.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-05-12 00:27

Imponerende at jeg har overset at den var nævnt på listen...
Godt set.

Mvh Benjamin

Annuller spørgsmålet
Fra : thoustrup

Dato : 01-06-12 22:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål