/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
korruption ???
Fra : Mosebaek
Vist : 700 gange
300 point
Dato : 16-05-12 15:35

Er dette Korruption??? Eller er det bare et par uskyldsrene politikere,der skal "jordes".???

Er det bare en sammensværgelse,fra 19 personers side:
http://m.bt.dk/article.pml?guid=13396122
Jeg må indrømme,at jeg stoler mest på de 19 personer,der udtaler sig her.For jeg forventer at de er bekendt med,hvilke repressalier der kan anvendes mod dem,hvis det er ene "søforklaringer".

Og hvad med denne:
http://journalisten.dk/koge-tv-lukket-efter-sass-historie

Eller er det bare dansk (undergrunds) politik,i alt almindelighed:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1760488.ece
Et såkaldt skjult dagsorden???

Som i ser,mange spørgsmål.....og måske få entydige svar.....men vil gerne høre jeres mening.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-05-12 16:11

De to cafè ejere har trukket deres beskyldninger tilbage. Men hvad med de 19 medarbejderes udsagn.

Har de fået en "venlig henstilling",fra HA.???

Bliver interessant at se hvor den bebudede injurie sag,bærer henad.

Mon ikke,der er nogen der har "tynd lyw",som vi siger her i Thy.

M.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-05-12 16:33

Jeg ville ikke som ansat stille mig op i pressen og udtale mig, hvis det var løgn det hele, men umiddelbart ser det ud til at det er Kamp og ikke Sass der er mest forkert på den??

Resten, tja der går ikke røg af en brand uden ild

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-05-12 19:10

Af èn eller anden grund,kom jeg til at tænke på Peter Brixtofte.

Har de mon hentet inspiration,fra denne sag.

M.

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 16-05-12 19:24

Synd, at anmeldelsen er trukket tilbage, så ingen bliver renset eller dømt.

Jeg tvivler nu også på, at Tommy Kamp har ren mel i posen - men mon ikke Henrik Sass larsen er for snu til at involvere sig i ulovligheder?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-05-12 19:38

Citat
Synd, at anmeldelsen er trukket tilbage, så ingen bliver renset eller dømt.

Utroligt,som jeg kan tænke idag.

Nu kom jeg til at tænke på Mafioso`erne.Har de mon en afdeling i DK.???

Det tror jeg nu næppe.....det klarer vi sagtens selv.

M.

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 300 point
Dato : 19-05-12 15:07

Citat
Har de fået en "venlig henstilling",fra HA.???
Nok nærmere fra Bandidos. Men det bliver sagen jo ikke mindre af.
Hvor der er socialakrobater er der korruption - Se blot Tude-Ankers sekretær, samt hendes mand - og mandens kamerat, der bonner Sct. Hans for godt en million skatteyderbetalte million. Og slipper godt fra fra det med en betinget dom.
Joeee...de ka' squ nogle ting, de socialakrobater.
Næste pkt. på den socialdemokratiske dagsorden er, at nu råbes der på klassekamp..... Klassekamp!?.... For hvem, om jeg må spørge ? Uanset for hvem, hvad og hvorfor, bliver klassekampen sikkert belagt med tårnhøje afgifter.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-05-12 22:26

Cafeejernes regnskaber kan nok ikke klare en intensiv revision, derfor har de trukket sig.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-05-12 22:27

Helt enig Kaptajn-Tommy.

Hvor selvmodsigende,kan man være.Han har lært en del af J.O.Krag:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1761603.ece

Nu er jeg ikke konservativ,men underholdende,er det da:

http://vix.dk/v/631819

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-05-12 22:55

Og denne:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1762469.ece

Utrolig hvor meget levebrødspolitikere vil indgå kompromiser,med sig selv for magt.

Men magt er jo i sidste ende penge,så skidevære med sine personlige idealer.
De kan jo altid findes frem igen,efter næste valg......når de borgerlige har overtaget ruinerne.

Jeg tror salige Aksel Larsen,ville rotere i sin grav,hvis han så hvordan SF,bliver ledet idag.

M.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-05-12 15:01

Tak for svaret Heidi...øh...Kaptajn-Tommy.

Vi kan vist godt blive enige om,at denne Kamæleon-regering,efterhånden må ha`et plads problem......opad forstås. Bunken under gulvtæppet,fylder efterhånden en hel del.

Den lader sig ikke længere skjule.

Vh. M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-05-12 09:52

Mange tak for pointene Mosebaek.

Jeg vil ikke benægte jeg har skiftet nickname. Heidi-Ho er gået til hvile - og bliver derfor ikke brugt mere.

Mvh.
Tommy
Nu med ny flaske - vinen er stadig den samme.