/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvilket køkken er dette ? Tak
Fra : PeterPeter
Vist : 840 gange
40 point
Dato : 16-05-12 10:52

Hjælp
En god ven skal have nye låger på sit køkken, men ved ikke - hvad det er for køkkenelementer der er i hans nuværende køkken ??
Altså hvilket mærke hans nuværende køkken er ??

Nogen der kan hjælp ??
Se vedlagte billeder:
http://jens-christian.dk/koekken/fotok.JPG
http://jens-christian.dk/koekken/fotok2.JPG

På forhånd tak for hjælpen

MVH Peter

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 16-05-12 11:27

prøv lige at tage en skuffe ud. der står mange gange på skufferne hvilket mærke det er.
ellers vil et godt bud være kvik.

Kommentar
Fra : liteon114

Dato : 16-05-12 11:40

Jeg tror det er et Vordingborg køkken. Men som der er svaret, så kig lidt omkring.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-05-12 12:00

Køkkenelementer har standardmål og de bruger stort set samme skabe, blot lågerne er forskellige.

Så det er lige meget hvilket køkken det er, mål døre og køb så nye lige der hvor i vil have dem.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 40 point
Dato : 16-05-12 12:21

Køkkenelementerne kan godt være fra tresserne hvor Vordingborg- & Tectum køkkener begyndte deres storhedstid med standardelementer.

I mange år har der været firmaer der udelukkende laver låger og skuffeforstykker til kosmetisk udskiftning.
Lågerne på billedet er sandsynligvis højtrykslaminat (ikke bare Ikea-film) der er pålagt MDF.

Jeg kender personlig indehaveren af et firma i Nordsjælland der laver sådanne låger efter opgave, han er ikke billig, men til gengæld ligger det totalt udenfor hans koncept at levere et 2. klasses arbejde.
Desuden forlanger han selv at komme ud til folk, ingen får lov til at bestille bare een låge over telefonen.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-05-12 15:17
Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 23-05-12 09:48

Tusind tak for jeres svar alle sammen....Som jeg videresender til min ven.

Kan jeg dele point mellem nogle af jer, eller kan jeg kun give til en ??

Anyway: Tak alle sammen

Godkendelse af svar
Fra : PeterPeter

Dato : 16-07-12 11:52

Tak for svaret LuffeA.