/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
CS2 fil
Fra : snaptil
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 16-05-12 08:25

jeg har modtaget en CS2 fil, men jeg ved ikke hvad jeg kan åbene den med? Jeg mener ikke at have et speciel program til den slags filer. Kan jeg evt. downloade en viewer eller lignende, uden virus, til at vise indholdet?

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 16-05-12 11:03

Den må heddet noget andet end bare CS2?
Der er en pakke med programmer fra Adobe, hvor den sidste nye som er på vej ud hedder CS6.
De foregående hed CS2,3, o.s.v.

Er det en InDesign eller Illistrator fil?

vic200

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 16-05-12 11:53

Det bedste du kan gøre, er at bede afsender sende den igen, - men som en PDF-fil.
Du må fortælle afsender, hvis du ikke kan håndtere programmer fra CS-pakkerne.
Ammitz

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 16-05-12 13:35

Sandsynligvis som Vic siger en Adobe-fil -Photoshop indesign etc. Ved du om det er et billede, tegning,tekstfil eller hvad?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 17-05-12 08:45

der står regnskab.cs2

Accepteret svar
Fra : vic200

Modtaget 100 point
Dato : 17-05-12 08:59

Jeg har aldrig hørt om en betegnelse efter filnavnet der hedder CS2.
Se i din private post.

vic200

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-05-12 18:30

Jeg har fortrudt. En photoshopfil vil hedde noget med psd. (photo shop document)
Men det løser stadig ikke dit problem....

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 18-06-12 14:55

Tak for svaret vic200.

jeg lukker ned

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 19-06-12 20:40

Måtte vi andre ikke høre svaret?