/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Musik Jukebox
Fra : Fattig
Vist : 608 gange
200 point
Dato : 15-05-12 18:56

Jeg har skiftet fra Win XP til Win 7 og fået et lille problem.
Før brugte jeg Yahoo Music Jukebox der ikke kan hentes til Win 7 (64bit)
eller
Media Monkey (gratis udgaven) der ikke længere kan rippe musik.

Findes der et godt program der kan rippe fra cdér, der er bedre end Win. Media Player
Findes der dansk version?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-05-12 22:53

Mediamonkey kan sagtens rippe en cd, også i gratis udgaven
Der er jo også winamp

Men ville muligvis selv vælge denne her: http://www.exactaudiocopy.de/

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 16-05-12 06:13

EXTERMINATOR.
Jeg kan ikke rippe i MediaMonkey.
Når jeg forsøger får jeg denne information: (med indeholdte stavefejl)

På grund af licenser begrænsninger, den gratis version af MediaMonkey kan ikke samle mp 3 kodning funktionaltet od over en 30 dages prøveperiode. For ubegrænset mp-3 kodning funktionaltet du opgradere.
At opgradere eller for at lære mere om MediaMonkey Gold, skal du klikke på "upgrade" knappen.

Så er der to muligheder. 1) OK 2) og opgradering

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 16-05-12 14:54

Citat
På grund af licenser begrænsninger, den gratis version

så går du bare ind på piratebay og henter den fulde version,.. du er jo 'Fattig',...... ?

har du prøvet google 'music rip and jukebox'
det giver 12.400.000 resultater (12 millioner)

hvis du tilføjer 'windows 7' til din søgning,.. bliver det kogt ned til 2.610.000 resultater (2 millioner)
stadig et pænt udvalg,.. så kan du jo teste den fra en ende af, og se hvilken du bedst kan lide,

hvis du holder dig til svarene her på kandu.dk, får du måske max 10 svar,
højest sandsynlig vidt forskellige,...
omtrent det samme som hvis du spørger hvilken pige/kvinde/dame er bedst,..
eller bil
eller hus
eller hund
eller,.........
vi er alle sammen forskellige,.........

ellers går du bare ind på youtube.com,.. og skriver 'MediaMonkey'
så skal de nok vise hvordan man gør,.... de er så hjælpsomme,................

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 18-05-12 11:49

FreeRip Basic, den har Norsk som mulighed, ellers kan du få en til at lave en Danske LANG fil ud fra Norge
http://www.freerip.com/
http://www.alt-til-windows.dk/?FreeRIP/Multimedie/Programmer/848

Den reklamere for deres PRO version, men det er bare at lukke vinduet.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 20-05-12 09:06

Giveaway of the Day - Zortam Mp3 Media Studio Pro 13
http://www.giveawayoftheday.com/zortam-media-studio-pro-13/

Zortam Mp3 Media Studio Pro 13 is all-in-one Mp3 applications.
It provides Zortam Auto Tagger that gets cover arts, lyrics, albums, genres and other tag information using batch processing from Zortam database, MP3 Organizer, Mp3 Normalizer, ID3 Tag Editor, Mp3 Player, CD Ripper, Wav/Mp3 Converter.
In addition you can batch rename files using ID3 info, synchronize ID3 tags, looks for duplicate Mp3 files and much more.

Gælder til 21/5-2012 kl 09.00

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-05-12 09:08

Languages Supported:
English
Dansk
Deutsch
French
Italian
Magyar
Poland
Portuguese
Russian
Spanish

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-06-12 15:39

Dejligt med respons på indlæg, nu er det 2 uger siden, så fik du hentet inden udløb!?

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 04-06-12 17:01

Hej Klaudi.
Fint med lidt sarkasme, jeg havde helt glemt at jeg havde stillet spørgsmålet.
Jej undskylder.
Nej, jeg nåede ikke at få programmet