/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hvilken egnet hund
Fra : svendgiversen
Vist : 881 gange
61 point
Dato : 15-05-12 13:57

Se mit forslag her om en hund til beskyttelse af familie:

http://www.kandu.dk/spg162047.aspx

Hvilken hund vil I anbefale, tilpas advarende uden at være for agressiv?

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 71 point
Dato : 15-05-12 14:27

En liderlig schæfer

Det bliver kællingen da vist hurtigt træt af.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 15-05-12 15:34

Hallo Svend, hvad sker der lige her?

Hvorfor linker du til spørgsmålet om: Vores nabo chikanerer os Fra : josephine22?

Skulle det ikke være rigeligt med én tråd om det samme emne?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-12 17:01

Familien har jo en hund. Desuden venter de barn nummer to i næste måned. Så der bliver rigeligt at se til. Så meget, at der ikke vil være tid til at skulle opdrage endnu en hund.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-05-12 17:02

Det er jo kun én måde, mit forslag om at holde den drilske nabokone på afstand,
som det fremgår af spørgsmålet nedenfor er der jo mange andre måder/forslag,
og jeg vil da ikke overfylde det med forslag, kun om egnede hunderacer i en sådan situation,
derfor mit eget lille supplerende spørgsmål.

Selv har jeg kun forstand på små hunde, der ikke kan skræmme nogen væk.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-12 17:19

De har en hund.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-05-12 17:45

Ja, de har en lille, forkert hund,
ikke af den rigtige slags, der kan holde nabokonen på afstand,
derfor dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-05-12 22:27

Har du set Far til ? 4 vælter Nordjylland......

Kan din famile, ikke bare låne de BØRN.....???

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-05-12 23:05

Alternativt: kan de jo INVITERE den LOKALE MC klub til kaffe-slaperas
gerne et par gange om måneden....
set før, og det virker.

Problemet kan så være at få NABOen igen og de andre UD
Men der findes flinke MC folk - trods alt.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-05-12 08:09

Tak for svaret nomore.