/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
En lille bæk - Pumpe her til.
Fra : Odense
Vist : 656 gange
5 point
Dato : 29-05-03 18:44

Hej!
Nogen der ved hvor kraftig en pumpe jeg skal købe (hvilken model/pris) for at lave en lille bæk på 55 meter lang (ca. 30-40cm bred) og med næsten 2,3meter højde forskelv fra start til slut. Og hvad kan det koste i EL. Jeg kan lave nogen små "vandfald" his og her... Hvis nogen her inde som har lavet en bæk før, så vil jeg gerne se nogen fotos eller gode råd

Kommentar
Fra : 147

Dato : 04-06-03 18:59

Hej her er mit bud på pumpe til din bæk.
Tag pumpen fra en gammel vaskemaskine den kan du nok få gratis.Evt serie forbind flere. Strømforbrug er lidt afhængi af hvor ny pumpen er.

Kommentar
Fra : 147

Dato : 04-06-03 18:59

Hej her er mit bud på pumpe til din bæk.
Tag pumpen fra en gammel vaskemaskine den kan du nok få gratis.Evt serie forbind flere. Strømforbrug er lidt afhængi af hvor ny pumpen er.

Accepteret svar
Fra : 147

Modtaget 5 point
Dato : 04-06-03 18:59

Hej her er mit bud på pumpe til din bæk.
Tag pumpen fra en gammel vaskemaskine den kan du nok få gratis.Evt serie forbind flere. Strømforbrug er lidt afhængi af hvor ny pumpen er.

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 19-03-04 17:31

Tak for svaret 147.