/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IE 8.0.6001.18702
Fra : Smukke_Ole
Vist : 523 gange
500 point
Dato : 14-05-12 08:20

Jeg har tidligere stillet spørgsmål om ovenstående:

http://www.kandu.dk/Spg154782.aspx

http://www.kandu.dk/Spg154938.aspx

Nu er der kommet en ny "mystisk" ting til:

I den sidste tid har der været et par opdateringer til min WIN XP PRO, som jeg har installeret
og efterfølgende genstartet.
Efter genstart har skærmbilledet været normalt, men dagen efter er det igen mærkeligt.
Der er også dukket en anden mærkelig foreteelse op:
Når jeg på Kandu har været inde og se på spørgsmål, og vil tilbage til forsiden, skal jeg trykke
på "tilbagepilen" 4 wllwr 5 gange, før forsiden fremkommer.

Nogen kommentarer ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 14-05-12 08:32

Lige efter at ovenstående spørgsmål var afsendt, viste AVG antivirus programmet en advarsel:

IE 8 bruger 217 MB bør stoppes og restartes

Jeg har så lige checket, og nu bruger IE8 16 MB

Skærmbilledet har stadig mangler

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-05-12 08:38

Citat
tilbagepilen" 4 wllwr 5 gange, før forsiden fremkommer.

Godt for DIG
bruger jeg MUSEN´s knapper = sidder jeg FAST

og skal op i SENESTE indlæg.....

PLUS der til TIDER/ ALTID bliver indtastet tal og LORT - man ikke selv beder om

Citat
tilbagepilen" 4 wllwr 5 gange,--------------

Tror OGSÅ der ligger et VIST SCRIPT/virus _________ herinde, der har til
vane at LÆGGE SIG PÅ ET DREV ?/ D eller andet.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-05-12 08:42

FUCK kan-du og deres SKIDE til-føjelses reklamer - SKIDT
SCAN dine drev - de ligger ikke på C:/
men gemmer sig godt andet-steds........

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 510 point
Dato : 14-05-12 08:47

Citat
Jeg har tidligere stillet spørgsmål om ovenstående:

HVORFOR SÅ LUKKE...........

Skift TEMA (skrivebord) og problemet er VÆK.........indtil næste gang
og kan du IKKE DET = så har du haft gang i noget MED HARDWARE
der er blevet ændret / og ikke kan følge med
CHKDSK/ f/r = med alle dine drev sat til
så kan det være det virker - så alle filer og skidt kan finde = hinanden

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 14-05-12 09:24

-> nomore

Fordi der ikke blev nogen afklaring.

Mærkeligt nok hjalp med at skifte TEMA, men jeg ved ikke hvor længe det holder.
Jeg prøver i løbet af dagen at vende tilbage til det "gamle" TEMA, som var "ingen"

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 14-05-12 10:18

-> nomore

Efter at have skiftet tilbage er fejlen også tilbage.
Nu prøver jeg at skifte igen.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-12 11:32

Punkt 1...

Du kan IKKE på nogen måde bruge Kandu som "testside" til NOGET SOM HELST.
Kandu lever sit EGET liv og virker efter forgodtbefindende.

Punkt 2...

Du bruger et GAMMELT styresystem.
Nyere programmer/komputere er optimeret til nyere styresystemer.

Punkt 3...

IE8 er også bed at være passé.
Nyere hjemmesider optimes til nyere browsere, men virker i de fleste tilfælde også på ældre browsere.

Dermed ikke være sagt at dine fejl stammer fra disse punkter, men det kunne være et muligt sted at starte.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-05-12 12:08

Hvorsan ser det ud når du formaterer harddisken, og geninstallerer windows, ?

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 14-05-12 17:32

-> EA_HS

Det ved jeg ikke, for det gør jeg ikke.

-> refi

Det er ikke kun på Kandu, der er fejl. Den forekommer på alle sider

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-12 18:48

Så mangler du bare de 2 andre punkter

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 15-05-12 08:44

Tak for svaret nomore.
Det ser ud til at skift af TEMA er holdbar, i hver tilfælde foreløbig.

Smukke_Ole