/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
opfordring til kattedrab
Fra : kammanoerup
Vist : 685 gange
100 point
Dato : 12-05-12 11:36

I kategorien Katte - blev der lagt et tip om, hvordan man kan aflive katte!
Tippet må betragtes, som opfordring til dyremishandlig, derfor anmoder jeg om at det fjernes hurtigt, så ingen andre forsøger sig med metoden!
Tippet er lagt ind 12 maj 2012 af en bruger: kenwood

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-05-12 11:41

Du skal sende en email til

service@kandu.dk

Jeg sender også en. Håber at flere vil gøre det.

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 12-05-12 12:14

Har kontaktet kandu!

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 12-05-12 12:41

herregud,,det er jo kun en kat,hvor er problemet ??så må folk jo lære at holde dem på ejen grund.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 12-05-12 12:48

Problemet er sådanne hjernelamme personer som dig!

Du kunne jo gøre dig den ulejlighed at læse dyreværnsloven:
http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=602/sprog=1/grp=2/menu=21/

Desuden tilhører dyret jo nogle mennesker der holder af det.
Én ting er at dyr kan genere andre med deres adfærd, men ligefrem at slå dem ihjel fordi de kommer ind i haven - den går altså ikke makker.

Så gå du i gang med at barbere dine boller og sut røv for alle pengene - så skal du se du får ikke tid til at interessere dig for katte...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 12-05-12 12:52

Ovenstående indlæg var og er altså et svar på kenwoods udmelding hvis nogen kunne komme i tvivl!

Citat
Kommentar
Fra : kenwood [med en halv hjerne]

Dato : 12-05-12 12:41
herregud,,det er jo kun en kat,hvor er problemet ??så må folk jo lære at holde dem på ejen grund.

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 12-05-12 13:07

Jeg blacklister kenwood!!!

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 12-05-12 13:09

Hvis man først en gang har haft problemer med mus eller andre små skadedyr, så sætter man virkelig pris på de strejfende katte.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 12-05-12 13:24

Citat
herregud,,det er jo kun en kat,

Og ham den sorte, der lige nu ligger i min sofa, er jo kun en hund.

Men uanset, at det kun er en hund, så er vi nogle stykker, som ville reagere meget kraftigt hvis nogen så meget som krummede et af hans knurhår.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-05-12 14:05

Så er det tip fjernet

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 12-05-12 14:07

Syntes godt om! Det var fandeme noget af det mest ondskabsfulde jeg længe havde hørt!

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 12-05-12 14:26

Dejligt at reaktionerne virker.

Hvis man kigger på profilen kenwood http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=283216 tyder det jo altså også på, at det er provokationer vedkommende er ude på- så en opfordring til at holde sig væk - fra de spørgsmål og tip, som kommer derfra- men det ved jeg godt ikke virker herinde.
Men kunne jo håbe.

Det er åbenbart ikke en person der vil noget godt med det her forum.

Godkendelse af svar
Fra : kammanoerup

Dato : 12-05-12 14:48

Tak for svaret smuller54.

er snot forvirret- her midt i rengøringen-der ikke er blevet til meget i dag troede jeg havde leveret point, hvis jeg har- leverer jeg gerne igen! takker alle for kommentarer og gudskelov fik vi i fællesskab fjerne det modbydelige "tip"
ønsker jer alle (minus kenwood- må han få en dårlig UGE) en rigtig god aften og søndag
venlig hilsen Kamma