/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
FB.
Fra : piaskov
Vist : 578 gange
200 point
Dato : 11-05-12 15:22

Hejsa.
Jeg kan ikke hitte ud af hvad der er galt med min FB. side.
Den har set sådan ud siden i morges.
http://peecee.dk/upload/view/366072

Jeg har defrakmenteret ...ryddet op i midlertidige filer og scannet.
Ingen problemer der
Nogen der har et bud på hvad problemet kan være ??

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 11-05-12 15:45

kan se at du har google chrome, prøv lige om ikke den virker bedre der.

det kunne ligne en komunikationsfejl (siden bliver ikke hentet færdig) eller muligvis noget java fejl

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-05-12 15:55

Ja der virker den normalt...
Men hvordan får jeg så sat den ind ??

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 11-05-12 16:00

Citat
Men hvordan får jeg så sat den ind ??

øhhh ikke forstået, sat hvad ind?

på dit billede er der noget "inline traslation", prøv at slå det fra og se om ikke det hjælper på IExplore

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-05-12 16:03

Citat
", prøv at slå det fra og se om ikke det hjælper på IExplore

Det har jeg forsøgt men der er ingen hjælp der at hente.

Citat
øhhh ikke forstået, sat hvad ind?

Tænker på at få "sat" det ind så den bliver normal igen ??

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 11-05-12 16:05

har du prøvet at nulstille sikkerheden i IExplore til standart?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-05-12 16:06

Jeg kan jo indstille crome som standart browser ??
Var det en ide eller .....

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 11-05-12 16:08

tja det er jo også en løsning, personligt bruger jeg næsten kun google chrome, den kører bare bedre end alle andre browsere jeg har prøvet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-05-12 16:10

EXTERMINATOR
Hvor nulstiller jeg sikkerheden...leder men kan ikke hitte det

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 11-05-12 16:17

frit fra hukommelsen(er på en linux lige nu så ingen IE her)

funktioner --> internet indstillinger --> fanen sikkerhed --> nulstil til standard

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-05-12 16:19

Det hjalp så heller ikke

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 11-05-12 16:19

du kunne jo også lige tage den et skridt videre og nulstille selve IExplore, det gøres sådan her:
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-vista/Reset-Internet-Explorer-7-settings

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-05-12 16:31

Det er tilsyneladende ligegyldigt hvad jeg gør.
Den vil bare ikke som jeg. ØV.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 11-05-12 16:57

Jeg har nogle gange oplevet, at min pc har opført sig "underligt", nogle gange har jeg løst problemet ved, at gå ind i "alle programmer" > "tilbehør" > "systemværktøjer" > "systemgendannelse". Her kan du vælge nogle tidspunkter nogle dage tilbage, du vælger så et tidspunkt hvor din pc fungerede som den skulle.

Så bliver din pc gendannet til det tidspunkt du vælger.

Hvis du har gemt noget på din pc efter det tidspunkt du vælger, så vil dette gå tabt, så sørg for evt. at lægge disse ting over på f.eks. en usb-nøgle imens.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-05-12 17:21

Fejl hos Facebook.

Det duer igen!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-05-12 17:25

Citat
Fejl hos Facebook.

Lyder underligt...Leifs har da virket hele dagen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-05-12 17:27

Og systemgendannelser får den heller ikke til at virke.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-05-12 17:31

Min var nede da jeg på jobbet checkede ved tre-tiden (lignede din). Og var oppe igen 20 minutter efter.

Måske du lige skal slette dine cookies mm.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 200 point
Dato : 11-05-12 17:36

bt.dk har også haft problemer idag. Og på flere fora kan du se masser af andre har haft FB problemer de sidste to dage.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-05-12 17:43

Citat
Måske du lige skal slette dine cookies mm

Har jeg også gjort...vi venter lige og ser.
Tænkte på om det kunne ha' noget at gøre med alle de opdateringer der var i aftes...

Kommentar
Fra : gotti

Dato : 11-05-12 17:45

Har lige haft det samme problem.

Du skal ikke nulstille sikkerheden til standard, men slå det helt fra og imens logge på FB, slå så sikkerheden til igen

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 11-05-12 20:34

Tak for svaret 3773.
Ja nu virker den igen.