/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Skal folk over 18 år betale en del?
Fra : PeterTheisen
Vist : 427 gange
10 point
Dato : 10-05-12 15:55

Skal folk over 18 år betale en del af leveomkostningerne, hvis de stadig bor hjemme, når de er over 18 år?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-05-12 16:02

Ja

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 20 point
Dato : 10-05-12 16:32

Citat
Ja

....selvfølgeligt. Måske bliver det til et par drinks mindre,på diskoteket.
Men de har godt af at lære prioritering,med pengene.

M.

Kommentar
Fra : PeterTheisen

Dato : 10-05-12 16:46

Hvorfor, Teil, synes du, at de skal betale en del af leveomkostningerne?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-05-12 17:19

når du er under 18,.. er du umyndig, og forældrene bestemmer,.. så spørg far/mor hvordan du skal forholde dig,.. det er meget individuelt.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-05-12 17:27

over 18,.. betaler du lige som alle andre.
hvis du er svært handikappet, kan forældrene få hjælp fra kommunen.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 10-05-12 17:29

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-05-12 17:29

Citat
Skal folk over 18 år betale en del af leveomkostningerne, hvis de stadig bor hjemme

NEJ de SKAL ikke, der er ingen lov der siger DE SKAL (udover farmands egen)

men de bør