/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan man markere alle filer på engang ?
Fra : Strandkro
Vist : 456 gange
40 point
Dato : 09-05-12 19:48

Jeg vil flytte indholdet fra den ene lager mappe til en anden (ny ) mappe.
Jeg kan ikke alle filer på engang - for at kunne flytte dem på engang.
Jeg kan kun flytte dem enkeltvis fra den ene mappe til den anden.
Hvordan kan man makere alle filer (br4eve) på engang ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-12 20:00

klik en gang på den øverste fil

hold shift nede og klik en gang på den nederste

højreklik - klip - gå i det nye bibliotek
højreklik - sæt ind

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-12 20:01

Eller gå i menuen rediger - marker alt

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 09-05-12 20:06

Ctrl + a kan måske også markere alle på een gang.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-12 20:08

Ja - det kan den, men den tager også evt. biblioteker med....

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 09-05-12 20:29

Tak for svaret Eyvind.
Tak det markerede filer - men ikke taget biblioteket med :)

Kære Refi - tak for dit råd - men REDIGERE - det findes ikke på min WINDOVS LIVE MAIL (jeg kunne i hverfald ikke finde !
Den anden løsning (trække) virkede IKKE på min system. Der skete intet.
Ctrl A - markerede filerne - så kopierede jeg i en ny mappe - hvorefter slettede jeg den gammel mappe. Men jeg takke for din hjelpsomhed - du har hjulpet mig før Mange hilsner STRANDKRO