/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Gas-grill og lavasten.
Fra : dayworker24
Vist : 1188 gange
100 point
Dato : 09-05-12 00:07

Hej. Jeg købte i vinter en grill fra bauhaus til 500 kr. Den ser ud til at passe til mit behov, men der fulgte ikke lavakul med. Det har jeg været vant til der har været i mine forældres grills.
Men det kan være at det ikke skal være med i dag eller hvordan?

Synes bare brænderne er meget udsat for grill saft og fedt fra kødet.

Den hedder grillstar toronto.

Mvh Kenneth

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-05-12 00:18

Sådan er det jo nu om dage...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-05-12 06:54

Ikke alle gasgrill behøver lavasten idag, men prøv at spørge i Bauhaus, eller fortæl hvilken grill-model du har købt, så vi kan prøve at finde ud af det

Hvis du vil have lavasten, kan du købe dem løst bl.a i Bauhaus, Silvan mm.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 09-05-12 09:24

Der er ikke mange - om nogen - grill, der i dag bruger lavasten i grill'en. Hvis der skal bruges lavasten, ville de høre med til grill'en. I øvrigt kan man vaske lavasten.

Er din grill til lavasten, vil der være en rist over gasbrænderen til lavasten og over denne selve grelristen til at lægge maden på.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 09-05-12 10:08

Den kan køre med lavasten se fra Bauhaus Tyskland.
Citat
3. Gasgrill „TORONTO“
2 Edelstahlbrenner 4,9 kW, Grillfläche 42 x 38 cm,
Warmhalterost 36 x 22 cm, Lavastein-Rost (Betrieb
auch ohne Lavasteine möglich), Piezozünder,
Temperaturanzeige, Grillbesteckhaken, Seitenteile
abklappbar, inkl. Schlauch und Druckminderer,
Maße ca. 110,5 x 54 x 100 cm.
OS 62 61 - 2 017 46 48 119,00
Passende Schutzhülle
OS 62 61 - 2 022 96 45 17,90