/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gemme billeder på memorykort
Fra : Arladude
Vist : 1937 gange
300 point
Dato : 08-05-12 16:04

Hej

Jeg har en HTC wildfire s mobil. Den gemmer mine billeder på telefonens hukommelse.

Jeg vil gerne at telefonen gemmer billederne på hukommelseskortet . I instruktionsbogen står der intet om det. Er der nogle her der evt. har løsningen på mit problem ??

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 08-05-12 17:36

Jeg har ikke selv en sådan.

Men måske kan denne side hjælpe dig.

http://www.htc.com/help/uk/howto_iframe.aspx?id=52861&type=1&p_id=392
Mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 08-05-12 17:46

Den skulle gemme på SD kortet som standard,
prøv at kigge i mappen DCIM, der skulle billeder være!

På min er der en undermappe der hedder 100MEDIA

Så stien er når du sætter den til PC'en: Flytbar disk (X):\DCIM\100MEDIA

Godkendelse af svar
Fra : Arladude

Dato : 08-05-12 19:46

Tak for svaret Klaudi.

Det var lige det jeg manglede . Det løste mit problem

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-05-12 20:45

velbekomme