/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Billig mini tower pc
Fra : jesper.s
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 08-05-12 07:00

Hej.

Jeg skal købe en mini tower pc (stationær) til min gamle mor. Det skal være uden windows, da jeg har en ekstra licens til windows 7, og gerne vil spare de penge. Jeg har prøvet at google, men synes ikke rigtig jeg kan finde nogle billige. Prisleje ca. kr. 2000.-, men gerne lidt mere eller mindre. Hun skal kun bruge den til internet og word. Det skal kun være selve pc'en, altså uden skærm tastatur mm. da jeg har alt dette.

På forhånd Tak!

Accepteret svar
Fra : kivi

Modtaget 110 point
Dato : 08-05-12 07:50

prøv at kigge på føniks computer

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 08-05-12 09:59
Kommentar
Fra : grow

Dato : 08-05-12 13:21

Du kan evt. også finde en pc her. http://www.proshop.dk/Stationaer-computer.htm

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 12-05-12 13:18

Tak for svaret kivi.
Fandt denne: Shuttle XS35-703 V2