/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kopiering af tekst
Fra : mandag01
Vist : 259 gange
47 point
Dato : 07-05-12 08:20

Når jeg vil kopiere en tekst fra fx nettet og sætter den ind i woord kommer der en sort prik i istedet for teksten. Er der mon en der har en løsning på dette.
Problemet er kommet i forbindelse med, at jeg har købt ny computer med Windows 7 og har Officespakken 2003.
Guller

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-05-12 08:42

Hvor på nettet kopiere du teksten og hvordan kopiere du den?

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 07-05-12 09:50

På hjemmesiden anbringer du markøren foran det første bogstav i den tekst, du vil kopiere. Så holder du Shift-tasten nede og anbringer markøren bagved det sidste bogstav. Nu er hele det ønskede område markeret.
Hold derefter Ctrl-tasten ned og tryk på bogstavet c.
Gå over i et Word-dokument. Hold Ctrl-tasten nede og tryk en gang på bogstavet v.
Så skulle teksten være anbragt.
Hvis ikke, kan det være indehaveren af hjemmesiden har låst den mod kopiering. Det kan du finde ud af ved at prøve på en anden side.
Vær også opmærksom på, at hvis du kopierer en hvid tekst på en sort baggrund, kan du ikke se teksten i Word. Den er der, men er hvid. Tryk på Ctrl+a, så vil den "usynlige" tekst blive markeret. Vælg en farve, og du kan se teksten.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-05-12 20:40

Kopier over i Notepad og gem - kopiér - derfra videre til Words
Ellers tillad AKTIVT indhold at køre på din PC.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-05-12 20:41

Og ellers kan det jo være, at det var KOPI-BEKYTTET

Annuller spørgsmålet
Fra : mandag01

Dato : 07-05-12 21:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål