/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Tv shop!
Fra : jamilla
Vist : 870 gange
21 point
Dato : 29-05-03 14:16

Hej :)

Er der overhovedet nogle af tv shop`s ting som virker??!

hilsen, jamilla

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 29-05-03 15:18

ja de fleste cd'ere de sæger, skulle eftersigende virke..

Hvad er det for et spørgsmål??

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 29-05-03 19:17

NielsPT som du ser så ligger spørgsmålet i kategorien slankekure.
Så jamilla mener nok om nogen af alle de forskellige slankeprodukter: cremer, pulvere, bælter og maskiner i alle afskygninger, virker.
Aner det ikke Jamilla, men jeg ville ikke ofre noget på dem. Der findes ingen mirakelkure hvis du vil tabe dig, og skal du bare strammes op kan det klares med nogle øvelser uden alle disse "hjælpemidler".

MVH Bente

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 29-05-03 20:00

nå okay
synes også det var liiidt bredt ellers...

sorry

Kommentar
Fra : hellehelle

Dato : 29-05-03 21:58

Har prøvet deres "muskelbælte" - et bælte der sender svag strøm der skulle få musklerne til at "arbejde".
Det virkede ikke en s......

Jeg sendte det tilbage og fik mine ca. 800,- retur.
(uden brok - så det skal de nu have)
Helle

Kommentar
Fra : cilius

Dato : 11-06-03 01:42

Der er ikke nogen mirakel præperater når det kommer til vægttab. De bedste præperater sætter dit stofskifte op med maksimalt 8% svarende muligheden for at spise yderligere 160 kcal om dagen for et 2000 kcal kaloriebehov. Det snerper til tæt på ingenting, når det samtidig holdes for øje, at underskuddet skal være på 500 kcal om dagen en hel uge, for at der tabes et halvt kg fedt (større kalorieunderskud vil betyde en større mængde af vægttabet stammer fra muskler).

Alle deres træningbænke og lignende virker glimrende, men den virkelige effekt bliver skabt ved et kalorieunderskud. En nem måde at beregne kaloriebehovet på er følgende:

Tabe sig: 12-14 x vægt i kg x 2,2
Vedligeholde: 16 x vægt i kg x 2,2
Tage på: 18-20 x vægt i kg x 2,2

Det giver et estimat for, hvilket kcal niveua du bør ligge på... resten er bare suplement til vægttabet ;)

Kommentar
Fra : Abby_henriksen

Dato : 22-06-03 07:38

Hm.. tv- shop.. De kan bare det der... I hvertfald bilde en masse noget på ærmet... Jeg lod mig friste af et muskelbælte. Det returnerede jeg igen kort tid efter.. Jeg købte et træningsapperat, men da det ikke kunne indstilles til mig (160/75) gjorde det mere skade end gavn. Min læge sagde at jeg IKKE måtte bruge det mere da det gav en unaturlig belastning på : bækken, hofte og knæ... Så til dig spørgsmål er der noget som virker hov tv-shop til en slankere linie, må svaret være NEJ. Ikke engang deres motionsredskaber...

Abby

Kommentar
Fra : Ditte.malle

Dato : 06-07-03 17:35

Hej!
nej, det er der ingen garanti for at det virker.
jeg ville ikke ofre penge på det!

Ditte-malle

Kommentar
Fra : Blossom

Dato : 15-09-03 14:33

Hejsa!
Jeg har også prøvet et af de såkaldte motionsbælter. Dog bare ikke fra tv-shop men akkurat samme mærke.
Jeg byttede det 2 gange da jeg ikke engang kunne få gang i det, og 3 bælte returnerede jeg så da det heller ikke virkede.

Hvis du søger et slankeprodukt/vægtkontrol der virker, så prøv Herbalife's vægtkontrol program.
Der er 30 dages fuld tilfredshed eller pengene retur, også selvom du har åbnet og brugt af produktet.
Det tror jeg ikke ret mange andre firmaer tilbyder.

Hvis du evt. skulle være interesseret så skriv til mig
levsundt@mail.tele.dk

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 05-12-03 10:43

Hejsa

Jeg tror ikke de virker, da de alle taler om superfantastiske lynresultater, og noget sådant findes ikke. Det er imidlertid nemt at tabe sig, hvis man ved hvad der skal til. Også uden ekstra motion og alle anden tåbelig snak, som kan være meget godt for nogen, men ikke for alle.

Hold nøje kontrol med hvad du spiser og forbrænder. Specielt er det vigtigt at du får proteiner nok, ellers taber du muskler med efterfølgende større vægtreduktion igen.

Jeg har lavet en regneark, der kan benyttes til denne kontrol, og måltid for måltid dag for dag fortæller dig hvordan det går. Der er en fødevaretabel på 1000 varer med i regnearket, så det er nemt at komme i gang.

Hvis du er interesseret så giv mig besked så sender jeg det til dig, naturligvis kvit og frit, ikke engang forsendelsesomkostninger.

mvh

Henning

Kommentar
Fra : Elmark

Dato : 21-05-04 18:04

Jeg investerede i GymForm Plus engang, sådan nogle elektroder man skulle sætte på musklerne (en voldsom version af de "sommerfugle" de har nu). På mine armmuskler virkede den fint, men her var elektroderne også nemme at placere. På områder med meget fedt, var det nærmest umuligt og krævede mange forsøg, før man bare følte noget. Hvis man i forvejen kan ane konturerne af sine muskler er den sikkert god, men ikke når de er dækket af fedt. Er der nogen der vil købe den? hihihi