/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
35 mm film
Fra : malmin
Vist : 738 gange
100 point
Dato : 05-05-12 15:53

Jeg kender en ældre mand der bruger 35 mm film i sit kamera, men han ved ikke hvor han skal købe en ny film

Jeg kan ikke hjælpe ham, men jeg tænkte at nogen her på Kandu sikkert ved sådan noget.

Mange hilsener malmin

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-05-12 16:01

Alle foto forretninger har dem/ selv tankstationer og alle storcentre

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-05-12 16:02

Bare gå ind i en Kiosk og spørg - du får dem i nakken......

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 05-05-12 16:13

Nej Nomore, det har de sgu ikke mere.

Det er et meget uddøende koncept at bruge kamera med "gammeldags" film nu til dags.

Men hos Vefafoto har de et stort udvalg og de er billige hvis man køber f.eks. 10 ad gangen

http://www.vefafoto.dk/group.asp?group=23

Godkendelse af svar
Fra : malmin

Dato : 05-05-12 17:09

Tak dova, det var lige hvad jeg havde brug for.

Jeg har nemlig været rundt alle tænkelige og utænkelige steder, for at finde frem til disse "gammeldags" film, men ingen havde dem mere - ikke engang Aldi

Jeg prøvede nogle fotoforhandlere, men jeg fik et chok da jeg hørte hvad de skulle havde for at skaffe sådan en film hjem.

Det sted du henviser har oven i købet rimelige priser på 135/35mm film.

Mange hilsener malmin