/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
SLETNING AF FACEBOOK
Fra : meretec
Vist : 735 gange
300 point
Dato : 05-05-12 07:40

hej er der nogen der kan hjælpe mig, hvordan sletter man en profil på facebook ????

Håber nogen kan give et svar, eller hjælpe mig ??????

Tak

Hilsen Merete

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-05-12 07:51

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 310 point
Dato : 05-05-12 08:07

https://www.facebook.com/help/delete_account

Jow det kan godt lade sig gøre

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 05-05-12 08:42

Tror du selv at der er nogle der gider hjælpe?

Spørgsmål
- Ubesvarede   3
- Besvarede   3
- Annullerede   7
- Slettede   0
Ialt   13

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-05-12 08:53

Sådan sletter du din facebook profil - Se denne guide
http://www.pcbloggen.dk/slet-facebook-profil/

Slet din Facebook profil - Sådan gør du
http://slet--din-facebook-profil.blogspot.com/2009/09/slet-facebook-profil-sadan-sletter-du.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-05-12 11:05

Er det egentlig ikke ret ligegyldigt om en "profil" kan slettes eller ej

Hvis ikke man ønsker at være med kan man jo bare lade være med at logge ind

Du kan være ret sikker på at UANSET om du kan slette eller ej - så kan du IKKE slette noget der blot EEN GANG har været på nettet - det sørger alle mulige backups for...

Internettet lever sit EGET liv...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-12 11:21

Refi, hvis andre skriver pm'er eller på ens væg på FB, får man mails, så det er ikke helt ligegyldingt om man ignorer siden eller sletter den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-05-12 11:24

Dem kan du da bare "smide" i spam....

Efter kort tid opdager du dem slet ikke.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-05-12 11:29

Jeg forstår i det hele taget slet ikke hvad "folk" (selvom der er millioner) vil på den slags sider....

Har man så stort behov for at dele "sladder" med andre....

Der er da ikke noget mere UPERSONLIGT end blot at få en mail.....

Det minder om "ægtefolk" der ikke TALER sammen men blot skriver små sedler til hinanden

Vær dog social og se mennesker i øjnene - også dem der ikke lige bor "om hjørnet"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-12 12:11

Refi, FB er langt mere end bare mails - hvad er der forøvrigt galt med dem, hvis nu er der er talte om genfundne venner i udlandet f.eks

Jeg synes ikke man skal kritiserer FB, før man selv har prøvet den, og finder man så ud af, at man ikke synes om siden, --- så sletter man den bare igen ---

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-05-12 12:19

Ja - hver sin lyst

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-05-12 13:42

Jeg kan godt lide Facebook, hvis jeg ikke var der så havde jeg ikke fundet 7 familiemedlemmer og 14 venner. Så hurra for facebook

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-05-12 13:48

Citat
Jeg forstår i det hele taget slet ikke hvad "folk" (selvom der er millioner) vil på den slags sider....

Jeg forstår i det hele taget ikke hvorfor du ikke forstår Facebook, det er sikkert fordi du aldrig har være derinde, men har en masse forudfattede meninger om det...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-05-12 14:10

Jo - har skam været der, men derfra og til at oprette en profil

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-05-12 16:13

Der er så megen sikkerhed på Facebook efter deres opdatering at man helt kan skjule sin profil. Så Refi, der er ikke noeget at være bange for.

Og for at deaktivere sin konto skal man klikke på pilen til højre for startside. I højre side oppe på siden.

Så vælger man kontoindstillinger. Når siden åbnes så står der nogle muligheder i venstre side af skærmen. Her trykker man på sikkerhed. Nu åbner en siden og nederst på denne side står der med blåt "deaktiver konto". Den trykkes der på. Og kontoen er deaktiveret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-05-12 16:37

Citat
Så Refi, der er ikke noeget at være bange for

Jeg er skam IKKE bange

Jeg kan bare ikke se hvad "snageriet" skal til for

Der er RIGELIGT af den slags i forvejen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-05-12 17:09

Jeg har begrænset min profil på facebook så kun accepterede venner kan se og skrive til mig. For nu har jeg funder alle dem jeg savnede.

Men det er en hurtig vej til kontakt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-05-12 18:09

Citat
Men det er en hurtig vej til kontakt.

Den er da ikke hurtigere end Messenger eller Skype osv....

Men der er sikkert flere "kinesere"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-05-12 22:38

Jeg snakker på skype med familien i udlandet, men havde de ikke fundet mig på facebook, så havde vi ikke kunnet snakke på skype. Jeg havde mistet forbindensen til familien i Australien og fandt familien i USA. Så nu bruges Skype.

Så jeg er glad for Facebook. Og kan ikke lide at bruge Messenger. Den er permanent slettet.

Godkendelse af svar
Fra : meretec

Dato : 06-05-12 17:57

Tak for svaret Nordsted1.

hej,

ja det er dejligt at få slettet sin fb, det giver jeg vidre hvis der er nogen der ønsker at slette den.

1000 tak for hjælpen

hilsen Merete