/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Grøn skærm ved afspilning af youtube+
Fra : Nsibsen
Vist : 2864 gange
74 point
Dato : 04-05-12 17:05

Hej alle

Hver gang jeg afspiller en youtube video eller andet video fra nettet viser den grøn skærm :(

Jeg har prøvet at opdatere codecs, og flashplayer er også helt opdateret.
Jeg har prøvet i samtlige browsere Chrome, Explore, firefox etc.

jeg har søgt til på nettet, men har ikke fundet en løsning. Det ser sådan her ud:
http://img718.imageshack.us/img718/6427/youtubeprob.jpg

Hjælp søges gerne :)

MVH
Nsibsen

Kommentar
Fra : nielsymer

Dato : 04-05-12 18:29

Højreklik på videoen. Vælg settings. Vælg nederste fanen længst til venstre, i bunden af settings-vinduet. Sæt kryds i "enable hardware acceleration". Tryk "close".

Opdater browseren, og det skulle gerne virke.

Annuller spørgsmålet
Fra : Nsibsen

Dato : 04-05-12 18:53

Jeg reinstallerede mit grafikkort, hvilket hjalp