/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
manual til ericsson 260
Fra : Melander
Vist : 906 gange
100 point
Dato : 29-05-03 11:42

hejsa.

Vi er så heldige at have fået 3 ericsson 260 trådløse telefoner med hver sin base af et vennepar..

Men jeg mangler men vi mangler en dansk manual, så jeg kan få sat dem rigtigt op, og udnytte de funktioner der er i dem.

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan en manual på nettet eller noget.....

Accepteret svar
Fra : AtoZ

Modtaget 110 point
Dato : 29-05-03 12:32
Kommentar
Fra : AtoZ

Dato : 29-05-03 12:37

Og den findes IKKE på dansk, derfor foreslog jeg den engelske.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-05-03 12:39

hmm godt link men, ikke på dansk....

jeg skal bruge den på dansk, telefonen kan købes i danmark, og derfor skal der forfindes en dansk udgave af manualen...

Kommentar
Fra : AtoZ

Dato : 29-05-03 12:45

Enig, men mig bekendt findes den ikke, prøv evt. at se på den svenske hjemmeside (men det har du sikkert allerede gjort)

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 08-06-03 00:07

Tak for svaret AtoZ.

Kommentar
Fra : AtoZ

Dato : 08-06-03 10:56

TAk Melander, men hvad fandt du så af manual..?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-06-03 11:22

kun den engelske....men pyt..

Kommentar
Fra : wiinberg

Dato : 19-01-04 14:52

Har du fundet dansk manual til ericsson 260? Jeg har muligvis en, og står iøvrigt og mangler en base til samme telefon.

Kommentar
Fra : awaawa

Dato : 21-05-04 23:14

hej melander
jeg en base station til min ericsson 260 er der mulighed for at du har en base du vil sælge.

mvh.
Awaawa

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 22-05-04 09:33

øhh awaawa

du har en base og så vil du have en mere eller hvad...

mvh. Melander