/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Krop umulig
Fra : jensviggo
Vist : 4850 gange
30 point
Dato : 02-05-12 18:46

hvordan kan jeg gense tv2-programmet krop umulig, som blev sendt i aftes den 1 maj

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-05-12 18:57

Ved at afspille det på din video-optager, eller ved at vente på at det bliver genudsendte
Alternativt kan du oprette dig som bruger på sputnik.tv2.dk, der er en chance for at de en kan ses der.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-05-12 07:43

Du skal oprette dig som bruger af TV2 men det er sandsynligt at du ikke kan se krop umulig, for det er et engelsk program og de har måske copyright. Ring i stedet til TV2 og spørg inden du bruger penge på at oprette dig.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-05-12 09:22

Hvis du smed den Engelske titel, kunne det jo være den lå på nettet

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-05-12 09:23

Bort-set fra det, tror du læser/ ser for meget om sygdom
det er ikke sundt......

Accepteret svar
Fra : nielsymer

Modtaget 30 point
Dato : 03-05-12 13:14

Serien hedder på engelsk Embarrassing Bodies. Hvis man laver en google søgning på det, efterfulgt af "watch online" bliver der linket til mange steder, hvor dette måske kan lade sig gøre, på mere eller mindre lovlig vis.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 27-05-12 07:51

Tak for svaret nielsymer.