/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
WonderfulQ - Så må du have nogle point
Fra : Benjamin.Hansen
Vist : 738 gange
500 point
Dato : 30-04-12 01:32

Jeg ved ikke om du kan stille spørgsmål med Super point - Men vi kan da prøve

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-04-12 07:38

Ja ja, hvis ikke man kan spørge om andet så prøv da det...

Points har jo ikke den store betydning i dag som før.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-04-12 07:40

Er det det du forsøger nu?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-12 07:59

Det er bare en måde at finde ud af om man kan bruge super point til noget.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-04-12 08:07

Den eneste forskel på at være superbruger eller ej er, at det kun er superbrugerne der kan oprette tips

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-04-12 11:10

Kandu skrives selv:

Der er 2 forskellige pointsystemer hos kandu.dk, det ene der kaldes Ledige Point, bruges til at stille spørgsmål og købe svar.

Det andet pointsystem bruges til at komme på kandu.dk's hi-score, dette kaldes superpoint.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-04-12 11:25

Citat
Det andet pointsystem bruges til at komme på kandu.dk's hi-score, dette kaldes superpoint.

Og se, det er jo knaldhamrende vigtige points at få

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-12 11:34

Jeg havde håbet på at de kunne bruges til spørgsmål. Den nye bruger WonderfulQ fik brændt de 200 startpoint af på et spørgsmål jeg kun havde bidraget til løsning af.
Men der kommer jo dagligt 20, så det går jo nok.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-04-12 12:02

Ja hvis man logger på hver dag så samler man point. Og så kan man lade være med at give 200 point for et spørgsmål, man kan bruge 20.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-04-12 12:51

Benjamin.Hansen

Citat
Jeg havde håbet på at de kunne bruges til spørgsmål.

Du er jo selv superbruger, derfor burde du også vide, at superpoint ikke kan bruges som ledige point.

20 ledige point opnår man 1 gang dagligt ved at logge på.

Ledige point kan man også få, hvis andre brugere er interesseret i at købe det nu lukkede spørgsmål (max 50% af de udlovede point)

Citat
Andre brugere køber dit svar
Hvis du har købt dig til et svar for nogle af dine ledige point (hermed menes, at du har accepteret et svar til dit spørgsmål), så vil spørgsmålet blive lukket. Fremover vil det koste andre brugere point at læse dette svar. Du vil få tildelt 10% ledige point af, hvad du selv har givet for svaret, hver gang en anden brugere køber det. Dvs. du får nogle af dine point igen, hvis andre finder svaret til dit spørgsmål interessant, du kan dog maksimalt få 50% af værdien igen.

http://www.kandu.dk/pointrules.aspx

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-12 13:00

Kære ans

Tak for dit venlige ordvalg "burde vide"..

Jeg har så mange point at jeg ikke har spekuleret over hvilken sum der er blevet mindre de gange jeg har stille spørgsmål.

Der er meget i livet man bør vide - og med alderen får man ofte en mere blid tilgang til burde og bør.

Jeg bliver så "glad" når kandu politiet kommer på banen...

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-04-12 13:04

Benjamin, bliver glad når solen skinner (som i dag) og ignorer alt andet.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-04-12 14:00

Citat
bliver glad når solen skinner

Ja det er jo et skønt vejr i dag - så pyt da med der ryger en finke af panden engang imellem herinde på Kandu.

Accepteret svar
Fra : WonderfulQ

Modtaget 500 point
Dato : 30-04-12 16:02

Ej Benjamin - hvor er du sød. .

Så skal jeg bare hitte ud a hvordan jeg får fingerne i dem !!

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 16:05

Nordsted1 -

Du skriver : Den eneste forskel på at være superbruger eller ej er, at det kun er superbrugerne der kan oprette tips.

Ej det passer altså ikke - man kan som almindelig bruger ikke skrive profiltekst på sin profil. Fandt jeg da så lige ud a da jeg oprettet mig i nat.
Hvis ikke Benjamin var natteravn så stod der ikke en S*** på min profil.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-04-12 16:46

Citat
Ej Benjamin - hvor er du sød. .

Så skal jeg bare hitte ud a hvordan jeg får fingerne i dem !!

Det sørger Benjamin.Hansen for, at du får.

Superpoint kan ikke bruges til noget som helst.

Ledige point kan bruges til at stille spørgsmål med eller til at købe lukkede svar.

Benjamin.Hansen

Jeg er ikke politibetjent.

webm

Citat
så pyt da med der ryger en finke af panden engang imellem herinde på Kandu.

Der røg ikke en finke af panden .Det står klart og tydeligt i "Kom godt igang" om pointsystemet.

Desuden synes jeg, at alle burde være brugere på lige vilkår.. Kandu burde slette super/almindeligbruger og i stedet kalde os alle for bruger.

Point eller ej, de er jo ikke en finke værd.

Godkendelse af svar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-12 17:07

Tak for svaret WonderfulQ.

Jeg er ganske enig i at superbtuger tanken er gået lidt af efter premier forsvandt.
Det er jo lige meget med status blot svar er brugbart.

Mvh Benjamin