/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan skriver man
Fra : WonderfulQ
Vist : 599 gange
220 point
Dato : 30-04-12 00:20

en profiltekst på sin profil ?
Jeg kan kun se, at jeg kan ændre mit kodeord, sætte et billed på og andre småting.
Men jeg kan ikke finde ud a hvor jeg skriver en profiltekst. Jeg er ny her - og det ville da være pænt som ny lige, at skrive et par stikord om mig selv osv.
Håber nogen kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-12 00:26

Ude til venstre klikker du på Vis Profil

Når du komme ind der står du på fanebladprofil

Lige under faneProfil kan du lidt til højre vælge rediger profil.

Et stykke nede er der et tekstfelt du kan skrive i.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 00:32

Nej hvor pinligt. Jeg kan ikke finde det.

Når jeg trykker på "vis profil" kommer der faneblade midt på siden og så trykker jeg på "rediger profil" og der kommer altså ikke noget flet jeg kan skrive i. Der kan jeg ændre kodeord osv. Der hvor det felt jeg kan skrive i et der bare et billed a en "Kandu" mand.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-12 00:36

Så skal du blot rulle længere ned på siden - du er det rigtige sted..
Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 00:38

Huh !?

Findes der nisser sidst i april - for så driller de mid sq !!

Den mulighed er der altså ikk Benjamin.

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 00:39

mid = mig.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-12 00:41

Hvis du lige her kan rulle eller scrolle ned på siden og læse mine svar skal du blot gør det samme på den side hvor du ændre kodeord.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 00:44

Jeg ruller og ruller - men den mulighed er der altså ikke.

Jeg må jo bare undvære, at skrive noget om mig selv og så bare være total hemmelig. !!

Jeg må prøve og kontakte admin herinde. . Tak for dit forsøg.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-12 00:46

http://www.kandu.dk/UserEdit.aspx?uid=283747

Hm...

Så ved jeg ikke hvorfor din side ser anderledes ud end min.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 00:52

Når jeg trykker på det link der kommer jeg bare ind på min egen side. Men det var måske oz din mening. ?

Jeg har jo været næsten nede i bunden, under "rediger min profil" - da jeg jo har ændret mit billed til en kat.

Jeg kan ændre min mail, kodeord, tilmeld mig nyhedsbrev, tillade at folk kan skrive private indlæg, sætte et ikonbilled på eller sætte et rigtig billed på. Andet kan jeg ikke.

Måske man skal være superbruger !?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-12 00:55

Måske :)

Jeg ved det faktisk ikke.
Så meld dig som superbruger, du mister ikke noget ved at gøre det ;)

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 00:56

Koster det noget !?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-12 00:58

Nej
Det hele er gratis

Når du bliver superbruger hos kandu.dk, vil du straks få tildelt 200 ledige point, som du kan bruge til at stille spørgsmål/læse svar.

Derudover får du mulighed for at optjene superpoint, og komme på hi-scoren.

Som superbruger kan du alt det et medlem kan, og samtidig kan du skrive tips / svar.

Du kan læse om hele pointsystemet her : http://www.kandu.dk/pointrules.aspx

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-12 00:59

Der er intet af frygte
Og velkommen til forresten.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 01:03

Hallo - virkede det ??

Jeg oprettet mig som superbruger og så kom der et felt frem som jeg skrev i - kan du se det ?

Og mange tak for "velkommen til" .

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 230 point
Dato : 30-04-12 01:05

Ja, jeg så det

Det passer ikke at du ikke kan finde ud af noget...

Det her Kan-du ....

Så skal du blot acceptere et svar. Så er det meste prøvet af

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 01:11

Acceptere et svar ?? What ?

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 01:13

Nååååh det så jeg under pointsystem.
Det sætter jeg mig ind i en anden dag - ikke flere info til mig i dag.

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 01:16

Ej nu mistede jeg alle mine point.
Jeg kom til, at trykke på "forsøg point" lige over skrivefeltet. Jeg store I**** .

Godkendelse af svar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 01:18

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-12 01:18

Citat
Acceptere et svar ?? What ?

Se ved de indlæg jeg har skrevet. Ved hvert enkelt indlæg har du mulighed for at vælge det svar, der gav dig det bedste svar.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-12 01:19

Ja der var du hurtiger end mig
...

Du kan mere end du vil stå ved

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 01:24

Ja men for fanden Benjamin - det kostet mig alle mine point.

Jesus crist !!

Pyt jeg må på pointjagt så. !