/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Får man et tillæg oveni?
Fra : PeterTheisen
Vist : 723 gange
10 point
Dato : 29-04-12 18:53

Hvis man er over 25 år, på kontanthjælp, har forsørgelsespligt og betaler børnebidrag, får man så et tillæg oveni hjælpen, der svarer til normalbidraget (børnebidrag) på 1.228 kr. (2012)? Det gør man, hvis man er under 25 år, men gælder det også for dem over 25 år?

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 29-04-12 19:03

Det mener jeg ikke du gør.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-12 19:51

PeterTheisen - Det varer længe inden du skal spekulere på det.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 10 point
Dato : 29-04-12 19:54

Hvis man betaler børnebidrag fordi børnene bor hos den anden forælder, er man ikke forsørger og får derfor ikek forsørgersatsen i kontanthjælp, lige som der heller ikke gives noget ekstra tillæg

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-04-12 20:08

Du har adskillige gange fået links til beregning af kontanthjælpen, hvorfor bruger Du ikke dem ?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 29-04-12 22:51

Citat
Du har adskillige gange fået links til beregning af kontanthjælpen, hvorfor bruger Du ikke dem ?

PeterTheisen interesserer sig ikke for besvarelserne - udelukkende for at sende spørgsmål ud i en lind strøm...

Spørgsmål
- Ubesvarede    7
- Besvarede    264
- Annullerede    100
- Slettede    0
Ialt    371

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 30-04-12 04:46

Er det ikke dine forældre der skal sørge for dig???????????????

vic200

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 30-04-12 06:57

Tak for svaret dova.