/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
langsom pc
Fra : trimare46
Vist : 582 gange
300 point
Dato : 29-04-12 09:56

min pc er blevet meget langsom. og der er et eller andet sted hvor man kan fjerne cookies og registrering af de sider man har besøgt.
men hvor er det, og hjælper det overhovedet.
jeg har windows 7 pro.
andre forslag til at få lidt tempo på igen er velkomne, men skriv lige på dansk.
det der computernørdesprog fatter jeg ikke ret meget af.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-04-12 11:25

Hent og installer ccleaner og kør med standard indstillingerne.
http://www.piriform.com/ccleaner/download/standard

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 29-04-12 19:18
Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 300 point
Dato : 30-04-12 13:31

Pas lige lidt på med Advanced system care (vælg Deep Care). Det bedste er at lave et komplet image af dit system før du bruger det, som minimum bør du lave et gendannelsespunkt. Jeg har været udsat for at en maskine ikke automatisk kunne genkende et nyt USB tastatur, efter at have brugt Advanced Systemcare.

Husk så lige til sidst at køre en Smartdefrag vælg fuld optimering. Det hjælper helt tosset på hastigheden, hvis din disk aldrig er blevet defragmenteret.

http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.html

Og så tjek alle dine programmmer, om de har en funktion der automatisk søger efter nye opdateringer og slå funktionen fra. Selvfølgelig ikke på dit antivirusprogram. Vel!

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 03-05-12 10:06

Tak for svaret Brassovitski.