/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hjælp til at klippe film sammen
Fra : Rikzzz
Vist : 350 gange
60 point
Dato : 29-04-12 02:01

Jeg leder efter en der kan finde ud af, at klippe en film sammen!

Vi er en flok der vil lave en dokumentar på max 30 min. Vi sørger selv for at filme, men vi mangler hjælp til, at sætte optagelserne sammen, så det ser professionelt ud - God flydende overgang, musik osv.

Det haster, så jeg håber der er nogen derude der kan hjælpe!

Vi søger en der er bosat i Jylland.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-12 07:00

Citat
- Ubesvarede 3
- Besvarede 0
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 3

Hvad er "lønnen" - og "udbetales" den heller ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-12 07:00

Citat
- Ubesvarede 3
- Besvarede 0
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 3

Hvad er "lønnen" - og "udbetales" den heller ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-12 07:01

Hovsa

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-04-12 08:21

Citat
Det haster, så jeg håber der er nogen derude der kan hjælpe!

Vi søger en der er bosat i Jylland.

Ja garanteret...

Kommentar
Fra : alka

Dato : 29-04-12 17:14

Hva' er det 8 mm eller 16 mm fil med lyd? Er det mere moderne, så det er VHS? Eller der det digitalt?
Alt har sin pris! Hvis du har råd, så klippestudiet på Nordisk Film, kan nok klare opgaven, nu hvor det haster!

Kommentar
Fra : Rikzzz

Dato : 29-04-12 20:18

Det er altid nemt, at have det sjovt på andres bekostning - Men jeg håber da det gør et eller andet godt for jer

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 14-06-12 23:43

Jo, men det er da et seriøst spørgsmål, hvilket format filmen er i. Det kunne jo hjælpe en hel del.