/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jeg har glemt titel og sanger!
Fra : Ann-louisev
Vist : 682 gange
20 point
Dato : 29-04-12 00:12

Jeg har engang hørt en sang på min gamle computer.
Det er en blond dame med sort baggrund der synger om kærlighed til hendes daværende mand.
Længere inde i sangen begynder hun og græde.
hjææælp!

Accepteret svar
Fra : gwh

Modtaget 20 point
Dato : 29-04-12 03:14

Hejsa Ann-louisev . Der kommer du godt nok til at lede lidt mere i din hukommelse og give os lidt flere ledetråde
Er det en dansk sang ? kan du slet ikke huske bare lidt af teksten ? forstår ikke helt, er det en blond kvinde, der er mørk i huden eller er det på filmen der er mørk baggrund ? Ca. årstal ?
Skriv alle de ledetråde du kan komme på, så må vi se om nogen kan hjælpe
mvh. gwh.

Kommentar
Fra : Ann-louisev

Dato : 29-04-12 03:25

Hej gwh.
Den er engelsk, og kan ikke direkte huske noget af teksten overhovedet.
Det er en blondt kvinde, med en helt sort baggrund, så det er nok noget lærred.
Jeg tror den er fra 2011, men er ikke heeeelt sikker.
Hende der synger ligner meget Carrie underwood, men det er det desværre ikke.

Hilsen Ann-Louisev.

Godkendelse af svar
Fra : Ann-louisev

Dato : 29-04-12 03:26

Tak for svaret gwh.
Den er engelsk, og kan ikke direkte huske noget af teksten overhovedet.
Det er en blondt kvinde, med en helt sort baggrund, så det er nok noget lærred.
Jeg tror den er fra 2011, men er ikke heeeelt sikker.
Hende der synger ligner meget Carrie underwood, men det er det desværre ikke.

Hilsen Ann-Louisev.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 29-04-12 04:07

pu ha, det er meget svært, hun kunne ligne lidt efter Helene Fisher, men hun har ikke lavet så mange engleske sange. Tak for accept af mit svar men måske var det en fejl at du lukkede spørgsmålet ?
ellers må du åbne et nyt, men jeg tror desværre ikke, at vi kan gøre dig klogere på, hvem det er og hvad sangen hedder, der er desværre alt for lidt at arbejde med. Men ønsker dig velkommen på Kandu, håber at du bliver glad for at være herinde
mvh. gwh