/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvordan ændre jeg tema
Fra : mig-mig
Vist : 1888 gange
100 point
Dato : 28-04-12 15:22

Jeg har min dejlige telefon en samsung galaxy xcover, og nu vil jeg gerne skifte tema, men hvordan gør jeg det, kan ikke finde det nogen steder på min telefon.
nogen der kan hjælpe?
på forhånd tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-12 15:31

Du kunne jo kigge i din "brugsforvirring"

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 28-04-12 18:02

hvis du med 'tema' mener det som nogle kalder wallpaper,.. eller på Dansk baggrund, !
så vælger du ny baggrund ved at trykke,...og holde et par sekunder,... et tomt sted på skærmen,
så 'dukker' der en menu, eller pop up rude frem (føj til startskærm)
(alternativ >instillinger>skærm>baggrunde)
hvor du kan vælge widget, genveje, mapper, eller baggrunde,
under baggrunde kan du vælge mellem dine egne billeder, eller animerede samsung baggrunde, mm.
du kan hente flere baggrunde rundt på nettet,.. *gogle samsung baggrunde*

(gælder for en galaxy s I9000)

Kommentar
Fra : mig-mig

Dato : 27-05-12 16:56

du har ret i at det er måden at skifte baggrund EA_HS, men det jeg vil er at ændre farve på menuen osv

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 29-07-12 15:32

Det kan du ikke som sådan bare lige gøre. Hvad i alverden er der da i grunden også at ændre farve på? Der er jo ikke deciderede temaer som der var for flere år siden på de gamle telefoner. Du har en flok ikoner i din menu skærm og det er så også det. Dit "tema" er jo bare din baggrund.

Accepteret svar
Fra : 8127

Modtaget 100 point
Dato : 29-07-12 15:38

Men hvis du absolut vil ødelægge din stakkels android så kan du bruge en launcher som eks nedenstående ;)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gau.go.launcherex&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5nYXUuZ28ubGF1bmNoZXJleCJd

Du kan installere direkte ved bare at logge ind. Bagefter finder du et tema i stil med nedenstående.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gau.go.launcherex.theme.cyanogen&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5nYXUuZ28ubGF1bmNoZXJleC50aGVtZS5jeWFub2dlbiJd

Og så er det ikke sværere :) Dog vil jeg ikke anbefale dig at overdynge din telefon med den slags. De fungere nu engang bedre jo mindre "proppede" de er med den slags programmer :)

Godkendelse af svar
Fra : mig-mig

Dato : 30-07-12 13:22

Tak for svaret 8127.