/ Forside/ Teknologi / Udvikling / CSS / Spørgsmål
10  ME.alexan.. 100
div og span skal de begge være der
Fra : Eyvind
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 26-04-12 21:49

Et lille spørgsmål
Mit Kompozer program som jeg er begyndt at bruge, laver noget underligt, når jeg opretter boxe:

Kode
<div><span class="billede">Billede1</span></div>
som gør at det ikke vises rigtig.
Indtil jeg "renser" linien så den ser sådsn ud:
<div class="billede">Billede1</div>

Det er et billede lagt ind i en box som jeg så kan flytte rundt på med bl.a. z-index

Ps. Kompozer findes både til styresystemerne ubuntu og windows som jeg bruger.

Eyvind - som ikke mere snorker z z z z z - men cssssssssssssss

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-12 21:54

Vender tilbage i morgen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-12 19:13

Jeg er vendt tilbage..........................men der sker vist ikke noget i denne tråd.
Jeg lukker spørgsmålet igen.

Annuller spørgsmålet
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-12 22:21

Det var ikke så vigtigt.