/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Stævne program / turnerings plan
Fra : Skovhuset2
Vist : 679 gange
20 point
Dato : 26-04-12 11:27

Jeg søger et gratis (eller billigt), program til at opsætte et (volleyball) stævne med.

Der kan være f.eks. 4 damehold, der alle skal spille mod hinanden og 9 herrehold, der f.eks. skal spille i 3 puljer med 3 i hver, hvor efter de spille i 3 nye puljer 1'er mod 1'er og 2'er mod 2'er og så videre. Eller der er 8 herrehold der skal spille i 2 puljer og derefter placeringskampe.
Stævnet løber over en hel dag, men dog skal der alligevel være tidsbegrænsning på de enkelte kampe. Så jeg skal kunne bestemme spilletiden og pause længden.

Der må findes noget færdigt, f.eks. i Excel, tilpasset håndbold, fodbold, volleyball eller lignende stævner.
Jeg er autodidakt i Excel, så mindre tilpasninger kan jeg nok finde ud af, men at lave det selv fra bunden i Excel er nok over mine evner.

Venlig hilsen Carsten

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-04-12 11:33
Kommentar
Fra : Skovhuset2

Dato : 26-04-12 12:19

Tak for linket, som jeg har kigget på, - jeg skal vist tilføje nogle flere oplysninger.

I modsætning til fodbold og håndbold, så har jeg typisk 3 baner til rådighed i en sportshal.
Det betyder jeg kan afvikle 3 kampe på samme tid.

Jeg forestiller mig et Excel-ark. hvor jeg indtaster navnene på holdene, og hvor arket så selv udfylder de enkelte kampe.
I tillæg, (som jeg ikke fik nævnt), så bruger vi ofte de oversiddende hold til dommer opgaver, så hvis programmet også kan håndtere dette, vil det være fint.

Venlig hilsen Carsten