/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
e-boks vil ikke åbne dokument ?
Fra : return
Vist : 1398 gange
50 point
Dato : 25-04-12 19:16

hej har et lille problem når jeg logger ind på e-boks.dk og vil åbne min post i feks indbakke ja så vil den ikke åbne dokumentet hvad kan der være galt har vista og køre ie9 og har installeret adobe reader X så den burde da virke men den vil bare ikke åbne mine dokumenter i e.boks og heller ikke i banken online .

nogen der har et bud på problemet så det kan blive løst

Kommentar
Fra : clou

Dato : 25-04-12 19:22

Jeg ved ikke om der kan være problemer hos dig med IE9 - du kunne evt. prøve at se om du kan åbne det hvis du logger ind via Mozilla Firefox - jeg har selv et par sider der ikke fungerer for mig i IE9, dem åbner jeg i stedet for på Mozilla Firefox, så det er da et forsøg værd, synes jeg

Clou

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-04-12 19:28

e-boks åbner fint med IE9

Kommentar
Fra : clou

Dato : 25-04-12 19:36

@Teil - Ja, og det gør den også her - men jeg har 2 andre hjemmesider, som jeg er webmaster på, hvor jeg ikke kan bruge IE9 - derfor mit forslag

Clou

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 25-04-12 22:34

Hos mig er problemet omvendt.
Nogle gange kommer felterne til login bare ikke frem i firefox, men fint nok i IE.
Så ja, prøv at skifte browser.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-04-12 23:04

Har du den sidste nye Java installeret?

Kommentar
Fra : prio

Dato : 26-04-12 00:52

Jeg havde samme problemer på et tidspunkt, og bad også om råd her på Kandu.

Du kan se svarene her:

http://www.kandu.dk/Spg152665.aspx

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 26-04-12 01:06

Et gæt kunne være at det er din pdf læser (Adobe) som der er problemer med, du skriver ikke om der sker noget når du klikker på et link i E-boks? Det skulle starte hentning af et pdf dokument, men hvis ikke din computer ved hvad den skal gøre med pdf så har du et problem.
Hvad med at forsøge en anden pdf læser? Foxit er ikke nær så tung for computeren at arbejde med og den er ligesom Adobes pdf læser gratis, og så er den vist også mere sikker at bruge:
http://www.foxitsoftware.com/Secure_PDF_Reader/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-04-12 08:58

Prøv at slå POPUP blokering fra

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-04-12 16:13

Har du opdateret Java og Adobe reader?

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 26-04-12 20:07

Tak for svaret o.v.n.. vender nok tilbage til emnet men indtil vidre så takker jeg for din hjælp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-12 00:54

Tak selv - men du burde ikke acceptere et svar hvis ikke problemet er løst