/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Til Pia Skov
Fra : SillyconValley
Vist : 1067 gange
10 point
Dato : 25-04-12 18:35

Jeg kan ikke lade være med lige at rette henvendelse til dig Pia Skov , ja og såmen også 1 til 2 andre som valgte at sable mig ned i mandags, da jeg stillede et spørgsmål om hvor jeg kunne købe en cd med do the duck. Linket du sendte giver jo ikke mulighed for at købe cden, så synes ikke man kan tillade sig at nedgøre andre, når man overhovedet ikke selv har styr på tingene. Tænk dig lidt bedre om en anden gang.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-04-12 19:30

Jamen jamen dog.
Jeg kunne da ikke drømme om at nedgøre dig...hvorfor tror du det ??
Det link jeg sendte stod der at du skulle logge ind for at kunne få det nr. du spurgte efter.
Men man skal oprette sig først...og der skrev jeg at det kan du vel finde ud af at gøre.
Bestemt ingen nedgørelse af dig.
Er da ked af hvis du har taget det fortrydeligt op. Det var så absolut ikke meningen.

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 10 point
Dato : 25-04-12 20:00

Pia
Citat
Men man skal oprette sig først...og der skrev jeg at det kan du vel finde ud af at gøre.

....og hvordan vil du så købe denne cd efter at have oprettet og logget dig ind???

Prøv at kontakte Karsten Storm på Facebook eller Myspace, han må kunne være behjælpelig...om nogen

Kommentar
Fra : SillyconValley

Dato : 25-04-12 20:06

det vil jeg da prøve.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-04-12 21:02

Citat
....og hvordan vil du så købe denne cd efter at have oprettet og logget dig ind???

Jeg regnede da med at den kan købes EFTER man har oprettet sig...jeg har ikke oprettet mig. Har ikke behov for det.

Kommentar
Fra : SillyconValley

Dato : 26-04-12 06:16

Nope man kan ikke købe cden via linket, hvilket jeg også allerede skrev i mandags da mit spørgsmål var "i gang", også derfor jeg syntes af alle de spydige kommentarer var lidt malplacerede, og de kom som også fra andre end dig Pia Skov.

Godkendelse af svar
Fra : SillyconValley

Dato : 26-04-12 06:17

Tak for svaret ziggy99. Jeg har allerede skrevete til Karsten Storm, så håber jeg på et godt svar.