/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
"Er du sikker....."
Fra : yearhouse
Vist : 607 gange
200 point
Dato : 25-04-12 18:05

Halløjsa fra Århus.

Jeg anvender Yahoo-mail.
Når jeg tømmer Spam-boksen, kommer beskeden: "Er du sikker....bla bla bla..."
Når jeg tømmer Papirkurven.....kommer beskeden: "Er du sikker....bla bla bla..."

Findes der ikke en mulighed for at undgå disse beskeder?.....Selv min muse-markør hopper ikke automatisk hen til JA.

God dag til alle
TOM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-12 18:16

Sikkerhed kan man aldrig få for meget af...

Det er lavet for brugerens skyld så man ikke uforvarende trykker forkert...

Fjernes den, kommer du imorgen og spørger hvordan man gendanner slettede mails

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-12 21:10

Noget der er endnu mere irriterende er det som jeg får op.

Vista
Citat
Vil du kun se sikre sider..............................ja eller nej

Win7
Citat
Vil du ikke se de ikke sikre sider.........................ja eller nej

Eller noget i den retning - men i hvertfal lige omvendt.............der skal lige tænkes hver gang.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 25-04-12 21:31

Citat
Findes der ikke en mulighed for at undgå disse beskeder?

Jo da,... her er 3 muligheder til at begynde med
Gmail
Jubii
Live / hotmail

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-04-12 22:38

Gad vide om yahoo-mail kender din alder??siden du får det i Jørgen Klevin metoden - skåret ud i pap

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 26-04-12 01:19

Hvad med at hente mails hjem på computeren med et postprogram, der er mange gratis muligheder og slette uden at skulle bekræfte sletningen er en af mulighederne, du skal indstille din Yahoo mail til at kunne bruges sammen med pop3 inden du kan læse og skrive Yahoo mail i et pop3 program:
http://www.mozilla.org/da/thunderbird/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-04-12 01:21

Om ikke så længe kommer der sikkert et spørgsmål om at gendanne slettede mails når der ikke skal bekræftes at de skal slettes der kunne jo ske et uheld og gendannelse er ikke mulig

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 26-04-12 10:25

Tak for svaret o.v.n.. Det er vist det tætteste jeg kommer