/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
AB ENERGIZER
Fra : jamilla
Vist : 502 gange
70 point
Dato : 29-05-03 01:11

Nogen som har prøvet abenergizer fra tvshop??!
Jeg er selv meget skeptisk da det jo er et produkt fra tvshop.

Virker den?!

Kommentar
Fra : vibped

Dato : 11-06-03 13:04

jeg har ikke lige prøvet den, men jeg har prøvet en der hedder abgymnic og det er det værste lort....Så jeg tror heller ikke på at den du omtaler virker.

Kommentar
Fra : dameme

Dato : 28-06-03 12:38

jeg har lige købet abenergizer, første er det ikke rigtigt behaligt som det ser ud, på den anden om det virker eller ej ?????, må vi se men i hver fald det er meget sjovt at prøve

Kommentar
Fra : jamilla

Dato : 28-06-03 13:02

Jeg har prøvet den og jeg vil råde alle, eller i hvert fald piger til ikke at prøve den.
Jeg fik plet blødninger af at bruge den efter 2 ugers brug. Det er selvfølgelig ikke alle der kommer ud for det, men jeg ville bare lige advare om at det kan ske. - Der står for øvrigt også i brugs-anvisningen, at man ikke skal bruge den når man har mensturation "hvad jeg forøvrigt ikke gjorde" ,så mon ikke det udløser et eller andet i maven selv om man ikke har det. - DET KAN IKKE VÆRE SUNDT!!!
Jeg har lige returneret den og jeg skulle kunne få mine penge inden for en månedes tid skrev de.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 28-06-03 13:19

hvis det er et af de produkter, som med puder på maven får musklerne til at trække sig sammen, så virker det!!! det får musklerne til at blive stærkere, og fedtet brændes af

MEN!!!!

det er forfærdeligt at bruge den - det er ubehageligt og sammentrækningerne er øjeblikelige og hamrende ubehagelige.

hold dig fra den.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 27-07-03 12:34

var der noget af det du har hørt, der kunne bruges ??

BECK

Kommentar
Fra : KasperB78

Dato : 11-08-03 21:13

Ab Energizer giver en serie af små stød, der får musklerne til at trække sig sammen.

Dette medfører selvfølgelig en vis forbrænding, men resultatet er nok meget varierende fra person til person.

Dertil skal lægges at der er mange klager over leveringen, prisen, effekten og fra folk der har fået brændmærker af at bruge produktet.

Se f.eks. her: http://www.connery.dk/index.php?artikelid=1322

Hvis man rent faktisk ønsker at gøre noget ved sin mave er mavebøjninger sammen med løbetræning den bedste ide, da du her kombinerer opbygning af dine mavemuskler med forbræning af fedt.

Det kræver arbejde at få en flot krop....og der er ikke nogen let måde. Så brug pengene en Ab Energizer koster på et par gode løbesko i stedet. Dem vil du få glæde af meget længere.

Kasper

Kommentar
Fra : mette1978

Dato : 19-11-03 20:08

nogen der har prøvet den udgave hvor det var bukser man skulle have på??