/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
microsoft office home and student
Fra : js270630
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 25-04-12 11:33

Jeg har Microsoft home and student - købt og betalt på ærlig vis, og det har virket upåklageligt i 1½ år. Men lige pludselig meddeler det, at det ikke kan åbnes. "Prøv igen eller reparer i kontrolpanelet". Og hvad så? At prøve igen hjælper ikke - og hvad menes der med at reparere i kontrolpanelet? Hvad skal man klikke på? Jeg forstår det bare ikke. Jeg har prøvet med systemgendannelse - og valgt en dato ret langt tilbage, men det hjælper ikke. Og hvorfor problemet pludselig opstår, er en gåde for mig. Jeg har ikke været inde og ændre på noget som helst.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-12 11:41

Installer det igen....

Der er tilsyneladende gået "kage" i nogle filer....

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 110 point
Dato : 25-04-12 12:26

Du lægger blot CD'en i, så kan du vælge om du vil reparere eller tilføje fjerne nogle programmer...
Den starter op i løbet af kort tid.

Kommentar
Fra : js270630

Dato : 25-04-12 12:42

En cd har jeg ikke. Da jeg købte det, fik jeg et stykke pap med en produktnøgle med 25 tegn, som jeg så skrev ind. Og herefter virkede det så. Skal jeg måske bare bruge den igen - eller skal man rekvirere en cd?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-12 12:45

Citat
som jeg så skrev ind.

I HVAD - et eller andet sted må du jo have fået programmet

Hent en ny kopi og brug den nøgle du har.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-12 12:48

Hvis det var preinstalleret på komputeren ligger det stadig på din "gendannelses"partition.....

Kommentar
Fra : js270630

Dato : 25-04-12 13:44

Jeg fik en produktnøgle ved købet, og med den installerede jeg. Heldigvis har jeg gemt den, og nu har jeg så været inde på Microsoft, hvor der er en mulighed for få repareret, hvis man oplyser nøglen. Og efter ca. 10 minutter kører det så igen! Hvad der er gået galt, ved man ikke, men det er åbenbart noget, der sker af og til, siden man har denne funktion. Men tak for svarene.

Godkendelse af svar
Fra : js270630

Dato : 25-04-12 13:46

Tak for svaret webm.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 26-04-12 14:07

Citat
Tak for svaret webm.

Det var så lidt - møgtræls når skidtet ikke virker...