/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Google -sort favoritlinie
Fra : preb1944
Vist : 1769 gange
100 point
Dato : 25-04-12 08:30

hej.
Går jeg ind på google. com eller google.dk,får jeg nederst som favoritlinie en linie med sort baggrund under min rigtige favoritlinie med. dig,søgning,billeder ,dokumenter m.m. Hvordan får jeg den væk fra computeren ?
evt.tak hilsen preben
har windows 7

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-04-12 08:41

Hm.. aldrig set.

Men prøv at se under funktioner -> værktøjslinjer og se om der er flueben ved noget mere end det du gerne vil have. Hvis du ikke har funktioner vis i menulinjen skal du blot trykke på "ALT" en enkelt gang som kommer menulinjen frem.
Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-04-12 10:45

- du sletter Google Chrome...

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 25-04-12 11:27

Tak for svarene hidtil.Desværre har intet hjulpet endnu.Google Chrome er ikke installeret på min maskine.
Hilsen Preben

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 25-04-12 11:54

Den linie har jeg i Gmail. Den har så forskellige funktioner som søgning, billeder, maps, dokumenter, play,kalender mm. Det er deres nye look og meget praktisk hvis man skal bruge de nævnte funktioner.
MVH chaufrat

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 25-04-12 11:57

Glemte at sige at jeg også har den i GooGle.com med de førhen nævnte funktioner. Ingen grund til bekymring den har faktisk en funktion man kan benytte sig af.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 25-04-12 12:21

Den sorte linje har jeg også i Chrome og IE

Den har været der i meget lang tid. Den kan du ikke slippe af med. Sådan ser siden (Google) ud.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-04-12 16:53

Det er ikke noget du kan fjerne, det er en del af google siden og den har alle.

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 25-04-12 20:16

Tak for svaret ans.-og andre for hjælpen